Extrautmaningar för både LO och kort!!!

Jag gjorde en omröstning i senaste nyhetsbrevet där jag frågade vad ni önskade för extratävling i bloggen.
Skiss var väldigt populärt! Även kortutmaning är efterfrågat...

Så här kommer er snabbutmaning!

Ni har fram till fredagen den 31:e kl. 18.00 på er att göra alster från följande skisser:

Kort:
86205-1231

LayOut:
86205-1230

Jag vill att ni mailar bidragen till
[email protected], i storleken 400 på längsta!
Max ett bidrag per kategori per person (du får alltså delta i båda tävlingarna!)

Jag lägger ut bidragen här i inlägget efter hand, och jag agerar jury tillsammans med sambo Michael för snabbast och eventuellt lite annorlunda utslag (vem vet hur män tänker?) :D

Vinst i kortutmaningen: En härlig inspirationsbok i korttillverkningens tecken
Vinst i LO-utmaningen: Ett 8"x8" album från Chatterbox

PYSSLA VILT!!!

/ Jane


Bidrag Kort-skiss:


Designer: Martina


Designer: Ann-Louice


Designer: Camilla


Designer: Emy


Designer: Linda (Knorrigt)


Designer: Linda Haraldsson


Designer: Lotta


Designer: Lina


Designer: Jenny


Designer: Maritha


Bidrag LO-skiss:


Designer: Maritha


Designer: Ingela


Designer: Carina


Designer: Karen


Designer: Anette


Designer: Maria


Designer: Cissi


Designer: Sophia


Designer: Carolina

Kommentarer
Postat av: Alle

Så jätte söt Hopp Lo!
Kramiz Alle

Postat av: Annika (swekinna)

coola färger i like it

2007-08-29 @ 20:58:03
Postat av: FruGrip

Får man göra skisserna digitalt med???

2007-08-30 @ 16:53:46
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Lotta

Min LO finns ju inte med... :-(
Den var i sammma mail som mitt kort.

2007-09-02 @ 00:16:50
URL: http://scraptokig.blogspot.com
Postat av: FruGrip

Åååh vad kul att se sin LO här!!
Tackar
Kram Cissi

2007-09-15 @ 20:33:53
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback