Uppdatering

Stackars lilla Camilla har gått och blivit dålig, så fram tills att hon blir frisk är jag ensam i butiken.

Därmed svarar jag mer sällan i telefon - men om du lämnar ett meddelande så hör jag av mig tillbaks så snart jag kan.
Får du inte svar på dina mail på en gående gång är det inte konstigt just nu.
Jag kan inte både sitta mid datorn, i telefon OCH packa samt få iväg era ordrar. ;-)

Då tänkte jag "Tjejerna vill säkert att jag packar järnet" - och det gör jag :-)

40 ordrar gick iväg idag, men jag har LÅNGT ifrån börjat se bottnen i havet här. Det glädjer mig, men säkert inte er som får vänta längre på era beställningar ;-)

Dock vill jag påpeka ännu en gång; Gjorde du en order för MER ÄN TVÅ VECKOR SEDAN så kan det vara så att beställningen ej nått mig. Var då snäll och maila mig så ska jag med hjälp av min webbtekniker reda ut det och få iväg sakerna med högsta prioritet.

För snabbast hantering av ordrar rekommenderar jag kontokortsbetalning. Jag slipper mycket administration då ni betalar med kort, och kan få iväg era beställningar på 1-3 dagar.
Förskottsbetalda ordrar kan ta 1-14 dagar vid högsäsong.

TACK, gulliga ni - för ert förtroende!

Imorgon packar jag i mer normal takt (vill ju inte bränna ut mig) men jag försäkrar att jag gör allt för att ni ska få era beställningar inom rimlig tid!

Kram från Jane
(Och KRYA PÅ DIG, gulliga Camilla - om du läser här)


Kommentarer
Postat av: påhlsson

tat lugnt Jane ! jag har bara en undran när är högsäsong ??

Postat av: Anna W

Hej Jane!
Vill tacka för varorna som jag beställde och som jag fick idag. Jag är supernöjd och kan inte se mig mätt på papprena från Dream Street Papers och Fancy pants. Ha det bra och slit inte ut dig nu!
Kram Anna W

2007-01-29 @ 18:13:43
Postat av: Jane

Helena - när man har pengar att spenderas ;-) Lön, barnbidrag, efter jul m.m. ;-) Då är det högsäsong på ScrapAddicted. Man ska inte handla i tron att man kan få sakerna "igår" då, utan man får tänka lite mer pessimistiskt då - och allt före det datumet blir ju då en bonus :-D Eller så får man ta en tur till den fysiska butiken och få sina varor instantly.

2007-01-29 @ 18:16:19
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Lindzi

Se upp Jane! Ta inte i för hårt nu!! Kram!

2007-01-29 @ 19:48:47
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Ta det lugnt Jane!! Stress lönar sig inte!!
*kram*

2007-01-30 @ 08:19:59
URL: http://veronikap.blogg.se/se
Postat av: milla

Även jag vill påminna dig om att ta det lugnt! Var rädd om dig. *kram*

2007-01-30 @ 13:05:18
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback