Kvällsuppdatering

Har med Emys och Maries hjälp lyckats förbereda allt inför mässan.
Det blev så bra som det bara kunde! Om än inte helt perfekt så har jag i vart fall fått med mig en underbar blandning av nya och fräscha produkter som Michael ska lasta på lastbilen ikväll/natt!
Så -om inget drastiskt inträffar kommer ni att få se mig och Sanna och SCRAPADDICTED på mässan i Helsingborg imorgon.

Vill passa på att berätta att jag fortfarande hör MYCKET dåligt på vänsterörat, och jag är inte helt frisk. Så skulle jag inte vara samma glada Jane, är det inget illa ment ;-)

Glöm ej att komma bort och tävla om den fina väskan!

En Large Wheeled Tote
Kiwi & Chocolate
Microsuede

Alla som handlat utav oss får en talong som berättigar att delta i tävlingen.

86205-527

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Helene

Men vilka underbara tjejer som hjälpt dig!! Gulligt!! Lycka till i helgen, och se till att vila dig ikväll nu!! Kram kram

Postat av: Lindzi

Lycka till!! Kan du har råkat ut för virus på balansnerven gumman?? Jag blir glad när jag hör att du kan åka!

2007-03-23 @ 18:25:55
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Malena

Ha det jättebra!!!! KRAM!!!!

2007-03-23 @ 19:02:57
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: Maria /miakajsa

Vi ses imorgon

2007-03-23 @ 19:26:35
Postat av: Linda

Åhh vad glad jag blev nu! Ska bli så roligt att träffa dig i morgon! O vilka härliga tjejer som har hjälpt dig idag! Kram på er

2007-03-23 @ 21:13:47
URL: http://lindagradin.blogg.se
Postat av: Marie i Löberöd

Äsch, min lilla hjälp är knappt värd att nämna. Men jag är jätteglad att du släppte in mig och att du är tacksam för min hjälp. Hoppas kunna hjälpa dig mer framöver.
Hoppas också att pigga och glada mässbesökare kan få dig att minnas varför du brinner så för detta, och att du hittar tillbaka till glädjen med butiken. Jag vill att du ska finnas kvar, det är så lyxigt att ha världens bästa scrapbutik i byn. Med världens bästa Jane, dessutom! :-)

2007-03-23 @ 21:15:34
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Emy

Jag är så otroligt lycklig över att du kan komma till mässan imorgon gumman. Finns inga ord.
Vi ses där ;o) Din monter blir första stoppet. (fast jag är medveten om att du inte hinner snacka) ;o)

Och Marie...jodå, klart din hjälp är värd att nämna. Många bäckar små vettu :o)

2007-03-23 @ 21:35:52
Postat av: Anonym

Fantastiskt roligt Jane att du orkar ta dig till mässan och var glad för de fina kompisarna som hjälpt dig. Liksom alla andra författare ovan är din butik så fin och du gör verkligen allt för att dina kunder skall vara nöjda. Du skall vara oerhört stolt över din butik och verkligen ta alla på orden att den är jättefin med din fantastiska service. Mina tankar går till scraphelgen i Malmö som var så oerhört rolig och vi i Scrapplingarna är helt överens om att det var det roligaste man gjort i scrapväg. Sköt om dig och de dina så ses vi kanske i Göteborg nästa helg....
Susanne L./Scrapplingarna

2007-03-23 @ 22:22:19
Postat av: Sanna

Ses snart vännen! kramkram

2007-03-24 @ 06:06:07
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Anna W (skolfröken)

Härligt Jane att det börjar gå åt rätt håll. Ta det bara lugnt nu så du inte tar ut dig. Hoppas du finns på mässan i Hbg på söndag då jag ska dit :-) Ha det så jätte bra!!!!!!
Kram

2007-03-24 @ 10:40:54
Postat av: Pernilla / pia74

Hoppas få se dig på söndag på mässan!

2007-03-24 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback