Färgutmaning!

Först hade jag tänkt en färgutmaning efter Hanna Barberas ena entre-bild på en utav våra grabbars Tom & Jerry filmer - men det var så svårt att förklara då jag inte har bild på det :)

Så klev jag in här & såg Malenas gulliga inlägg...
(trodde by the way att jag skrivit fel bloggadress,
för det var definitivt inte hur första inlägget såg ut då jag lämnade bloggen :))

Så Malena räddade färgutmaningen, utan att hon ens visste om det :D

Jag vill att ni skapar NÅGOT (LO, kort, Altered)
efter bilden i detta inlägg:
https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/86205/images/2007/2007_05_01_0114lm_1178300489_6461163.jpg
Här är det alltså färgerna som är viktiga!



Deadline på denna tävling är 5 maj kl. 23.59

Max ett bidrag per person.

Maila in ditt bidrag till [email protected]

OBS! Måste vara beskuren i max 400 pixlar och färdig att lägga in här i bloggen för att jag ska lägga in den!
(Har tyvärr ej tid att fixa med det själv)

Jag och Malena agerar jury - (jag har inte frågat henne om hon vill, men jag VEEEET att hon tycker det är kul, så....)!

Vinst i denna tävling blir Primablommor till ett värde utav ca. 150:-

Har ni frågor så ställ dem här i bloggen! Jag svarar så snart jag kan :-)

Kram Jane

Kommentarer
Postat av: Camilla i Hlm

Oooh! Vilka underbara färger! Då får man börja leta bland sina papper!

//Camilla

2007-05-04 @ 21:58:20
Postat av: Malena

Javisst är jag gärna jury!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback