Bli QuicKutz Stamkund hos oss och få gratis produkter!

QuicKutz satsar mer och mer på den internationella marknaden, och ScrapAddicted har slutligen bestämt sig för att fortsättningsvis följa med på resan :-)

QuicKutz har för mig hela tiden stått för kvalité och jämn service. De gör snygga och användbara produkter.
Hållbara produkter att lita på! Vid de tillfällen det varit problem med någon utav deras produkter har de alltid ersatt kunden snabbt och friktionsfritt. Serviceminded och trevlig personal som är lätta att ha och göra med.

Efter att ha "dammsugit" marknaden på senare tid, för att kika på andra alternativ - har jag insett att inget kunnat mäta sig med

image2075

Nu kommer DU att få ta del utav oemotståndliga erbjudanden då du handlar QuicKutz produkter hos ScrapAddicted!

Hur gör du för att bli QuicKutz Stamkund hos oss?
Jo, det är hur enkelt som helst! Första gången du handlar någon QuicKutzprodukt utav oss (minst en produkt i ordern är tillverkad av QuicKutz) så skriver du QK STAMKUNDSANSÖKAN i meddelanderutan.
Det är helt kostnadsfritt att bli medlem, och du förbinder dig inte till något.
Jag mailar dig ditt kundnummer efter att vi skrivit in dig.
När du sedan gör vidare QuicKutzköp skriver du ditt kundnummer i meddelanderutan.

För varje femhundralapp du handlar QuicKutzprodukter för får du sedan välja mellan följande premier:
* En hemlig enkeldie // * Ett paket EZ Store Die Sheets (Plastfickor) // * Ett paket Divider Tabs // * En QuickStik

Du kan även spara premiepoäng och istället få chansen till följande gratisprodukter:

Vid 1000:- får du välja mellan
* En hemlig dubbeldie // * En Library Storage Binder // * Ett häfte QuickStripz

Vid 1500:- får du välja mellan
* En enkel Revolution Die // * En Magnetic Storage Book

Vid 2000:- får du välja
* En dubbel Revolution Die // * En Zip-Around Binder

Vid 8000:- får du välja mellan
* En Squeeze // * Lemonade // * Hemlig QK-mix värd 800:-

(Ändrar sig QuicKutz sortiment ersätter vi med likvärdig vara)

Som du ser lönar det sig att göra sina QuicKutz inköp hos ScrapAddicted - snabbt och lätt kan du spara ihop till fina saker som du kanske inte annars hade unnat dig!

Vi noterar alla köp du gjort och kontaktar dig då du kommit upp i premienivå.
Detta görs i mån av tid - så jag ber dig att själv hålla koll på dina inköp för att du snabbare ska kunna utnyttja dina premiegåvor om så önskas.

Jag kommer att sträva efter att ha ett väldigt stort utbud utav QuicKutzprodukter, men om det är något du saknar kommer du även att kunna förbeställa. Deras utbud ser du på:
http://www.quickutz.com
Vänligen förbeställ ej varor som är "discontinued" - de varorna finns ej längre till försäljning!

Du kan tillgodose dig poäng för alla QuicKutzköp du gör hos oss - även REA-varor, specialerbjudanden, förbeställningar o.dyl.

SLUTLIGEN - EN TÄVLING!
Räkna hur många gånger du kan läsa ordet QuicKutz i detta inlägget och maila in antalet till [email protected] senast söndagen den 20 april och du har chansen att vinna ett rejält QuicKutzpaket värt 2000:- !!!

/ Jane


Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen ett förmånligt erdjudand! (och tävling) Hoppar på direkt!

2008-04-17 @ 09:34:29
Postat av: Camilla Kroon

håller med Jenny (inlägget innan)
detta kommer jag oxå att hoppa på ...
både tävling och stamkund... :-)
Svårt o låta bli.....;-)

2008-04-17 @ 09:51:13
Postat av: Linda

Ojoj!! Låter ju helt underbart!

Postat av: Camidolin

Jag håller tummarna att jag har räknat rätt S)
+ Tack för alla roliga tävlingar etc.

2008-04-17 @ 12:00:11
Postat av: Anniz

Vilket erbjudande och kul tävling (som alltid). Tävlingsmänniska som jag är hakar jag på...räkna, räkna :-)

2008-04-17 @ 14:30:16
Postat av: Karin

Räknar på och hoppas att det blir rätt :)

2008-04-17 @ 15:30:24
URL: http://qurin.blogspot.com
Postat av: JaneD

Kanonerbjudande! Självklart kommer jag att bli stamkund.
Tävlingen skickade jag in redan igår, hoppas jag räknade rätt (och att jag har turen med mig).

2008-04-18 @ 12:23:35
Postat av: FruGrip

Då har jag räknat och kommer bli stamkund.
Trevlig helg alla.
Kram Cissi

2008-04-18 @ 17:22:32
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Anna (A)

Nu har jag räknat, mailat - kommer att bli stamkund och väntar på nyhetsbrev. Jag fick mycket gjort, ha, ha! Ha det gott alla - och ta hand om er!

Kram Anna

2009-02-12 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback