Oj så mycket NYTT!

PINK PAISLEE är här, med sina ljuva papper, overlays, diecut papper, diecut dekos och bokstavsstickers.



Crate har också anlänt med sina underbara papper, glas-brads, chipboard bokstäver, rubons och chipboardbokstäver. 4 härliga serier, alla lika vackra - i riktig Crate Paper-anda!



Har även fått hem olika saxar i riktigt god kvalité (Tim Holtz och KAI) samt saxrengöring, Memories stämpeldynor i olika storlekar m.m.



Easers stämplar har nu börjats säljas enbart hos ScrapAddicted. Du hittar hennes -08 release under nyheter.

Allt detta nya läggs in ikväll och under morgondagen.

Tänk på att jag har stängt i butiken fr.o.m. torsdag denna vecka och öppnar först tisdag nästa vecka. Beställningar som görs under denna tid börjar att hanteras onsdagen den 9 april.

Det är ju dags för mässa i Helsingborg till helgen - och jag välkomnar dig att komma och plocka bland allt detta nya (och massor mer) då!

Ta här del av en del utav ScrapAddicteds mäss-erbjudanden:
10 % rabatt på allt!
Handla för 500:- Creative Café produkter och få en fin t-shirt & penna på köpet!
Handla för 600:- och få ett papperspaket värt 300:- på köpet!


image1968

Kommentarer
Postat av: Camilla

HUR har jag kunnat leva utan Tim Holtz-saxen?!! Det är en ren fröjd att klippa stämplar med den :D

Postat av: Karin SN

*dreggel* Jag kommer att bli sååå pank!!! Ååå så ljuvliga saker!!!

2008-04-02 @ 09:43:12
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback