Fredagsskissen!

Jag känner mig alldeles poetisk i kväll, när jag lyfter blicken från datorskärmen och ser ut på himlen så visar den upp sig med en sån vacker färgskala, olika skiftningar i  blått, lila och rosa. Underbart - man kan få inspiration från många ställen. Men nu ska jag försöka inspirera er med en ny fredagsskiss:


Stämplarna jag använt på skissen är Clearstamps
Wild thing, Gel à tins.

Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med Fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 400 pixlar på det längsta hållet. Senast torsdagen den 21 augusti vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen. Vänta med att ladda upp det ni skapat i forum/gallerier/bloggar till vi gjort vårt val.



Förra veckans skiss gav många bidrag. Jättekul! Här har jag valt ut några av dem:


Linnea Andersson


Ann-Charlotte


Susanne aka. rafiki


Anette Smith

Tack för all inspiration! Vi ses igen om en vecka!

/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback