Nya Doodle Factory stämplar är här - var med på utlottning!



Helt underbara outdoors stämplarlla som köper hela setet får med en bonus på 5 ministämplar:



Minibugs i olika storlekar, samt ett tass-avtryck.

Var med på vår utlottning!!!
5 set med ministämplar lottas ut. Det enda du behöver göra är att kommentera detta inlägg med en förklaring varför just DU ska vinna dessa fria stämplar!

Vi väljer ut 5 personer som blir lyckliga vinnare, om exakt ett dygn (kl. 15.00 tisdagen den 12 augusti)

/ Jane


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Med en stämpeltokig 5-årig flicka som det bara lyser ur ögonen på när hon fick syn på dessa, så är stämplarna ett måste..."dreggel" "dreggel"

2008-08-11 @ 15:06:56
Postat av: Annika

Underbara stämplar med humor! Skulle passa mig utmärkt då jag ofta får kortbeställningar till män osm ofta har utomhusliv och fiske som intressen.

Postat av: Liddeli

Såååå söta stämplar! Klart att man MÅSTE ha dem! Alldeles perfekt till kort av alla de slag, och jag kan ju redan se dem framför mig på en hel del LO´s!



Annelie

2008-08-11 @ 15:52:34
URL: http://liddeli.blogg.se/
Postat av: Hattifnatt

Underbara! De skulle bli mina första DF-motiv (jag har trånat länge men kan inte riktigt välja vilka jag helst vill ha) - och dessutom är jag ju uppvuxen i "Land of the mosquitoes" (norrnorra Sverige) coh skulle bra gärna vilja göra lite smått retsamma kort med dem, att skicka hem till föräldrarna som bor kvar där uppe! :-)

2008-08-11 @ 15:58:25
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Ilus

Eftersom jag är frilufsig av mig ( scout ) skulle jag kunna göra superfräcka inbjudningar till hajker och glädja mina scouter! Dessutom skulle de bli helt rätt för att krydda de LO:s om scouting!



Supersöta!!

/Maria

2008-08-11 @ 16:30:36
URL: http://ilusscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Karen

Jeg elsker disse stempler! De er bare lige mig! Da jeg er halv svensker og har en hemmelig spejder (scout) i maven, vil jeg rigtig kunne få lavet en masse fine kort og layouts med disse stempler..OG jeg ville have endnu en undskyldning for at komme oftere til Sveriger ;)

2008-08-11 @ 16:52:59
URL: http://lindse.dk
Postat av: Lilla katt

Jag har sett sedignteamet pyssla med stämplarna här bloggen och jag är kär! Insekterna är mina favoriter av alla DF-stämplarna. De skulle bli mina första, jag har inte handlat några tidigare eftersom jag studerar och inte har haft råd med de innan ;)

2008-08-11 @ 17:05:50
URL: http://giiisen.blogspot.com
Postat av: Anna W (skolfröken)

Ååå, vad spännande. Fina stämplar som vanligt!

2008-08-11 @ 17:08:08
URL: http://wimsansblogg.blogspot.com
Postat av: Anki

Tävlingar är alltid skoj

och detta är nog ej ploj



Stämplar är så roligt så

Gärna de får bli mina älsklingar små



En sån härlig blogg du ha

kollar i den nästan var da



Stämplarna får gärna flytta till min vrå

ett fint kort du sen kan få



Detta skulle göra mig så glad

om jag vann med dessa ord på rad

2008-08-11 @ 17:52:49
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se
Postat av: Annika (swekinna)

Vad härligt mycket skoj man kan ha med camping vännens bästa vänner i stora lass. jag är helt såld

2008-08-11 @ 18:11:07
Postat av: Immah

Dessa stämplar skulle verkligen passa mig perfekt då jag kommer från myggrika marker. Skulle vara superkul att göra kort med inspiration från den härliga miljön man vuxit upp i. Ser framför mig mysiga kort med brasa och tält myser. Behöver jag säga att jag är fattig student(!)? Det roligaste hade helt klart varit att ha alla stämplarna!... ahh, blir desperat! =)

2008-08-11 @ 18:15:31
URL: http://glitterlim.blogspot.se
Postat av: VeronikaP

Jag vill vinna, så enkelt är det bara....

2008-08-11 @ 19:12:48
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Maria

Häftiga små stämplar. Hmmm, varför ska jag vinna...? Kanske för att jag behöver muntras upp lite. Känner mig mest stor o tung, gravid med beräknad bf i slutet på oktober. Även om det ska bli helt underbart så känns det så länge... behöver nåt att muntras upp med.

2008-08-11 @ 19:13:18
Postat av: Kajsa och Kajsas mamma

För att de var så fina! (Kajsa 4år)



...och för att min dotter ska få egna stäplar så att jag får ha mina ifred! ;-) (Kajsas mamma 26år)

2008-08-11 @ 19:36:45
Postat av: Betty

Eftersom jag älskar stämplar av alla de slag, vill jag absolut vara med i utlottningen:)

Dessutom passar dessa motiv extra bra till mina fritidsbarn på jobbet, som brukar få låna mina stämplar.

2008-08-11 @ 19:47:39
URL: http://bettywahlborg.blogg.se/
Postat av: Jenny/Jen

Jag skulle vilja vinna dessa stämplar eftersom jag är i desperat behov av coola roliga motiv som doodle factory har och jag tyvärr inte äger en enda stämpel från dem... :(

2008-08-11 @ 20:03:40
URL: http://pysselnoje.blogspot.com
Postat av: Sofie

Dessa superhäftiga stämplar skulle jag vilja vinna för att få en ny utmaning och en ny still till mina kort.

2008-08-11 @ 20:09:28
Postat av: Pysselpetra

Vilka skojiga stämplar - unika! Tar gärna en lott

2008-08-11 @ 20:35:36
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: Petraso

Varför !!!

Jag är en helt komplett galning och skulle skapa något helt oväntat med dessa och så är jag ett Doddle factory freak utan dess like!

Och jag tål inte riktiga kryp i verkligheten så substitut i gummi är toppen!!!



Sedan behöver jag en tröstnng för att min familj inte ville låta mig åka till butiken när det endast var en omväg på 6 mil..... SURAR massa!!!!!!

2008-08-11 @ 20:39:15
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Ulltussen

Jag älskar att campa och sova ute, men den här sommaren har det inte blivit tillfälle för det, så vad vore mer förträffligt än att få "tälta" i sin pysselhörna här hemma med dessa underbara stämplar? Camping i pysslet liksom, Underbart! Hoppas på turen och rullar ut min sovsäck så länge!

2008-08-11 @ 20:45:13
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Jeja

Ja, jag vet ju precis vad jag skulle göra om jag vann dessa roliga stämplar. Jag skulle maska in lappen från tältet på husvagnen, och så skulle jag göra ett muntra-uppkort och skicka till kompisarna som fick lappa och laga lite på sin husvagn efter att de campade i vår trädgård en helg. De lyckades nämligen backa in husvagnen i vår yttertrapp med buller och bång, hihi! Jag skulle nog kunna hitta användningsområden till resten av stämplarna också för den delen, för de är heelt underbara!

2008-08-11 @ 20:51:56
URL: http://jejas.blogspot.com
Postat av: Helene (nick)

Jag skulle gärna vinna dessa underbara stämplar för att de skulle få mig att tillbringa ytterliggare timmar i mitt scrapkrypin. Och när jag får vara kreativ och skapa mår jag så bra.

2008-08-11 @ 21:02:34
URL: http://helenesscrapbooking.blogspot.com/
Postat av: Anna

Skickar en hälsning från Möllstorps Camping på Öland, efter några dagar på Ölands djur- och nöjespark. Skulle passa bra med dessa roliga stämplar till en kommande LO!

2008-08-11 @ 21:09:35
Postat av: Angelica

Mina barns semesteralbum med tältning i Varberg och husbil ute i Smålands djupa skogar är räddade med detta underbara stämpelset. Min dotter tycker djuren påminner om de i "På andra sidan häcken" och hon undrar nu:"fanns dom oxå i skogen?".

2008-08-11 @ 21:13:58
Postat av: bellis4

Vill gärna vinna det fina kittet med stämplar från df för att de är så himla fina. Så enkelt är det!

2008-08-11 @ 22:06:17
Postat av: Annika

Jättehäftiga och roliga stämplar. Ett bra komplement till alla söta och tjejiga jag har i min samling. Och med två små pojkar som letar, hittar och helst vill ha insekter som husdjur är jag säker på att ministämplarna kommer att användas en hel del...

2008-08-11 @ 22:12:11
Postat av: Anonym

Jag vill vinna dessa söta stämplar för att jag än inte haft möjlighet att köpa några DF stämplar eftersom det inte funnits några pengar över för pyssel under sommaren.

2008-08-11 @ 22:12:53
Postat av: Sofia aka skberg74

Missade visst namn på förra inlägget så här kommer det igen

Jag vill vinna dessa söta stämplar för att jag än inte haft möjlighet att köpa några DF stämplar eftersom det inte funnits några pengar över för pyssel under sommaren.

2008-08-11 @ 22:13:56
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Jessica N

Att vara med på en tävling är alltid kul. Jag vill vinna för att det snart är min födelsedag och kan då ge mig något själv!

2008-08-11 @ 22:52:06
URL: http://nilssonjessica.blogspot.com
Postat av: Laisan

Jag vill vinna eftersom jag behöver en uppmuntring nu när sommaren är slut och hösten är här!

2008-08-11 @ 22:57:43
Postat av: sullgull

Varför!!! för vi är galna som alltid är i skogen och letar djuravtryck,svamp eller bär. Avslutar gör vi med att hitta pinnar så vi kan grilla korv.

2008-08-12 @ 01:03:46
Postat av: Tindras mamma

Varför just jag ska vinna?

För att överraska min femåring som älskar att stämpla, med några fler söta stämplar som blir hennes egna. Hon har stämplat sen hon var två (det har jag gjort en LO om ) och är fortfarande lika tokig i pyssel :)Detta är motiv helt i hennes smak vet att hon skulle bli jättelycklig.

2008-08-12 @ 01:06:17
Postat av: Heléne

Jag vill jättegärna vinna dessa söta stämplar, då jag inte har något liknande sedan tidigare (inte för att jag kan skrykta med en stor stämpelsamling heller...=O(, tyvärr)

Kram och tack för en härlig blogg/Heléne(lillakez)

2008-08-12 @ 01:50:27
Postat av: Jeanette

Vill gärna vinna dessa stämplar. Börjar jobba idag så jag behöver en tröst. Så får stämplarna mig att tänka på sommaren.

2008-08-12 @ 05:45:08
URL: http://mariejeanette.blogg.se/
Postat av: Hanna

En liten vinst med stämplar hade suttit fint nu när sambon förbjudit mig att handla mer scrapsaker :o( eftersom vi precis köpt hus med stort renoveringsbehov....

2008-08-12 @ 06:53:59
Postat av: Lena

Dom är ju helt galet roliga de här stämplarna. Skulle vara jättekul att prova dem, jag blir glad bara av att se dem. Känner mig crazy idag så därför ska ni skicka stämplarna till mig!

2008-08-12 @ 07:43:26
Postat av: Jane Mårtensson

Hej

Jag skulle jättegärna vinna dessa stämplar då jag inte hittat några om camping och "vildmarksliv" tidigare och jag älskar att campa och vara i naturen!! Några bra LO:s skulle de kunna användas på samt att skicka "nu är det snart dags" - kort till vårt gäng som i 30 år campat på samma ställe över midsommar!! Ha det gott!

/Jane

2008-08-12 @ 10:35:04
URL: http://sigfrid.wyd.se/
Postat av: Ing-Marie

Så fina de är ! Min dotter tyckte de passade bra till bilderna från hennes campingnatt med kompisarna . Vill gärna ha en lott och hoppas på tur.

2008-08-12 @ 11:42:35
Postat av: Marie

Jättesöta stämplar som skulle passa perfekt i mitt nya trädgårdsalbum.

2008-08-12 @ 12:02:35
Postat av: Tesa

Jag behöver inspireras nu efter 3 veckors husvagnssemester utan några pysselsaker. När jag kom hem var jag sprickfärdig av iver, men jag saknar nya stämplar att sätta tänderna i :o)

2008-08-12 @ 12:15:15
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Annika L

De är så jättesöta, och jag får så många ideer bara jag tittar på dem. Det är som om jag saknat dem innan jag ens visste att de fanns.

2008-08-12 @ 13:34:01
Postat av: Pysselmamman Ulrica

lever man i ett modeland där allt ska vara snyggt och frächt och storstadsaktigt var dessa stämplar perfekt att röra om i den perfekta franska ytan med, sedan skulle dom ju passa perfeckt att piffa upp barnens sommarbilder från myggiga sverige.

2008-08-12 @ 14:26:45
URL: http://pysselmamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback