Galet vackert med Scenic Route och Helena K

Den här månaden har jag pysslat med underbara papper från Scenic Route. Jag fick hem hela kitet med Garland. Tillslut fick jag slita mig från papprena för att vi ska tydligen åka och fira jul nu och jag får inte ha med mig några pysselsaker. Hoppas att ni får lite inspiration så här några dagar innan jul.





 
Mall till askarna köpte jag här PapertreyInk

Papper: Bazzil Cardstock och overhead papper
Mönstrat papper: Scenic Route Garland
Alfabet: Making Memories Shimmer Alpha Stickers
Dekoration: Knappar - Basic Grey, Säkerhetsnål - Tim Holtz Trinkets, Chipboard snöflinga - Tim Holtz Seasonal Grungeboard, Stickles, band och natursnöre
Övrigt: Scenic Route Snowflake Clearstamps, Making Memories Christmas Falala Clearstamps , Easer God Jul och Gott Nytt år. StazOn White, The Essential Glue Pad, embossingpulver, Glitter från Pink Paisley, Vit akrylfärg från Making Memories, Fluid Chalk. Scalloped circles- Nestabilities





 
Papper: Bazzil Cardstock, Heidi Swapp Overlay
Mönstrat papper: Scenic Route Garland
Alfabet: Scenic Route Alpha Stickers
Dekoration: Scenic Route Cardstock stickers, Knappar - Basic Grey, Chipboard snöflinga- Maya Road, Scrappers Floss, stickles, satinband, bjällror, egengjord filtsnöflinga.
Övrigt: Scenic Route Snowflake Clearstamps, Making Memories Christmas Falala Clearstamps StazOn White, The Essential Glue Pad, embossingpulver, Glitter från Pink Paisley, Vit akrylfärg från Making Memories, Fluid Chalk. Scalloped circles- Nestabilities. Cirkel punchar och Fiskars borderpunch.



 
Mall till cd-fodralet köpte jag här PapertreyInk.

Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Scenic Route Garland
Alfabet: Scenic Route Alpha Stickers
Dekoration: Knappar - Basic Grey, Chipboard snöflinga - Maya Road, Scrappers Floss, Satinband, Bling - Prima Centerkisses, Scenic Route Garland Cardstock stickers och Scenic Route Garland Chipboard.
Övrigt: Fiskars borderpunch, Hörnstans - EK Success, Fluid Chalk, Vit Akrylfärg och Symaskin.

 
Mallen till mini-askarna har jag hittat på CreatingKeepsakes hemsida.

Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Scenic Route Garland
Dekoration: Knappar, Scrappers Floss och Fluid Chalk.

 
Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Scenic Route Garland
Alfabet: Mini alpha stickers från Adornit
Dekoration: Chipboard snöflinga - Maya Road, Scenic Route Garland Chipboard, satinband,
Övrigt: Vit akrylfärg, glitter, Fiskars borderpunch och cirkelstansar,

 
Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Scenic Route Garland
Övrigt: Text stämpel - Making Memories Christmas Falala Clearstamps, Hero Arts Clearstamps - Birdhouse, Målad med Distress Ink refills. 3Dlack, Stickles, Fluid Chalk, cirkelstans och Perfect Pearls.

Jag har piffat till fotona med digitalapenslar från Theresa/pysselgumman.

Kram, Helena K

Kommentarer
Postat av: Jessica carlberg

Måste fråga under/var jag hittar mallarna på PapertreyInk.



MVH Jessica

2008-12-21 @ 22:20:54
Postat av: Christina

holy (s)crap vad allt är snyggt!!!!!!!!!

Postat av: HelenaK

Jessica - Mallarna finns under templates och sedan får du klicka dig vidare genom användningsavtal o så kommer det upp maller sedan. Jag har för mig att det stod en ruta med templates direkt på första sidan. Hoppas du hittar dom.

2008-12-22 @ 18:26:52
Postat av: petraso

-försökte mig på att göra en i morse men gick inte så bra..... Får nog träna mera.....

2008-12-25 @ 00:30:51
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: CamillaE

Så himla fina grejor du gör, Helena! Du är en riktig inspirationskälla.



//Camilla

2008-12-26 @ 11:37:52
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback