Lindzi bjuder på juli månads bloggutmaning

Jag inspireras hela tiden av färger och former runt omkring som jag ofta får lust att ta med in i mitt skapande. Denna gång var det förpackningen av en god ost jag inte smakat tidigare som fick det att klia i scrapparfingrarna.



Nu vill vi se hur ni inspirerats av denna ostförpackning. Scrappa en layout, ett kort, en minibok eller något annat kreativt.

Skicka in ditt bidrag till
[email protected] senast 10 augusti. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar. Vi i designteamet och Jane röstar sen fram en vinnare.

Här ser du mitt ost-inspirerade kort.



Anna i designteamet har också valt att inspirera med denna härliga layout.


Lycka till!
/Lindzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback