Fia skapar köpbegär med SEI Alpine Frost

Jag har använt SEI's nya pappersserie Alpine Frost. De är helt ljuvliga!! Jag tror att varenda papper gått åt, det finns bara spillbitar kvar.

Samtidigt som jag fick det här härliga papperspaketet från Jane så fick jag Quickutz nya giftset med alfabetet Jolly. Det här är nog det snyggaste alfabet som Quickutz har gjort och det har verkligen gått varmt där hemma sen jag fick det. Att hela alfabetet finns på en och samma platta gör det verkligen superenkelt att använda.

 
Jag plockade fram ett par gamla primablommor som passade perfekt i färg, men för att göra dem lite snyggare så stämplade jag på dem med en textstämpel från 7Gypsies.



 
Här har jag kombinerat Jolly med de snygga bokstavsstickersarna från Bella Boulevard / Pack Your Bags. De är ursnygga och det är perfekt att arket innehåller både versaler och gemener.



 
På flera av layouterna har jag använt stickers från Bella Boulevard / Pack Your Bags. Här är det den lilla gula pilen.

Här har jag stämplat på blommorna med en swirlsstämpel.


 
Här har jag använt ett av papperna från Making Memories Journalingblock. De passar helt perfekt till de här papperna. Det snygga bandet kommer från Adornit och är helt ljuvligt. Det vita på bandet sticker liksom upp och ger en fin struktur.

 
Även här har jag använt ett av Making Memories Journalingblock, men det bruna den här gången. Jag har även använt stickers från Bella Boulevard / Pack Your Bags. En Bazzill Just the Edge har också kommit med här, passar perfekt.





 
Tillsammans med Jollyalfabetet får man en hel mängd snygga cookie cutter dies. Bla den här snygga rutan som jag har använt till att skriva i här.

Sen gjorde jag två små godisaskar som är perfekta att ge bort istället för ett kort eller en blomma.


Till sist blev det även ett farsdagskort till min kära pappa. Tyckte att det rutiga pappret passade perfekt till det.


Tack för titten!
/Fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow du måste ha älskat dessa papper, du har ju skapat hur mycket som helst :D!!

2008-11-12 @ 10:34:27
Postat av: Fialia

Ja, det gjorde jag verkligen. Jag kommer nog dessutom att köpa fler! :)

Postat av: Karin

Otroligt inspirerande!!! Det du skapat.....skapar verkligen ett habegär hos mig!!!

2008-11-15 @ 13:14:03
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback