Fredagsskissen!

Hittar ni saker i vardagen som lyser upp i mörkret? Innan i kväll när jag satt och skissade på en ny fredagsskiss så kom min dotter, Agnes 5,5 år, och undrade vad jag gjorde och skulle minsann också göra en skiss. :-) Hennes är sparad och jag ska absolut skapa efter den, men det är min skiss som jag visar här:



Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med Fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 400 pixlar (obs, viktigt då vi inte har möjlighet att fixa alla bilder) på det längsta hållet. Senast torsdagen den 13 november vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen. Vänta med att ladda upp det ni skapat i forum/gallerier/bloggar till vi gjort vårt val.



En annan sak som lyser upp i höstmörkret är allt ni skapar efter fredagsskissen. Här kommer ett urval tolkningar av
förra veckans skiss:


Pernille Lövlund


Susanne Harrysson


Lotta Bark

Ha en bra helg! Kram, Marie

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååååhh, vilka UNDERBARA alster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback