Fredagsskissen goes pink

Auktionen med Helenas fina ask pågår fortfarande, kika i inlägget under.

Jag klampar in här för det är dags för mig att lägga ut en ny fredagsskiss, men först vill jag förklara varför fredagsskissen har lite annorlunda namn nu i oktober. För varje bidrag vi får in till fredagsskissen skänker Jane och jag 10:- till Rosa Bandet. Så skapa så det ryker! :-)

Skissen:



Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med Fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 400 pixlar på det längsta hållet. Senast torsdagen den 16 oktober vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen. Vänta med att ladda upp det ni skapat i forum/gallerier/bloggar till vi gjort vårt val.



Förra veckans skiss gav 12 bidrag, alltså skänker Jane och jag 120:- till Rosa Bandet. Bra jobbat! Svårt att välja ut några enstaka, men de här bara MÅSTE jag visa:



Ulrikaulrika



Linnea Andersson



Linda Bodén



Karin Sandberg



Anette Smith

Nå, vad säger ni? Helt underbart skapat, va?! :-) Vi fortsätter med samma deal, vi skänker 10:- / bidrag till vår insamling till Rosa Bandet. Skapa på!

Ha en bra helg! Kram, Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback