Linda bjuder på oktober månads bloggutmaning

Jag älskar att scrappa efter skisser och vill därför utmana er att scrappa efter denna skiss som jag ritat för oktobers bloggutmaning. Fri tolkning gäller, men det skall synas att layouten är inspirerad av skissen. Jag vill dessutom att ni på era layouter har med följande saker:

*något rosa - vi befinner oss ju mitt uppe i en rosa månad!
*klädd chipboard av något slag.

Här är min tolkning. Jag har klätt ett hjärtpar i chipboard med mönstrat papper, därefter sandpapprat kanterna och färgat in med vit stämpeldyna.


Mönstrade papper från
Basic Grey - Eva samt Cardstock Dotted Swiss.

Jag vill göra min bloggutmaning extra rosa och därför kommer jag att skänka 10:- till Rosa Bandet för varje bidrag vi får in. Så sätt igång och scrappa järnet :)

Skicka in ditt bidrag till [email protected] senast den 10 november. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar. Jane och designteamet röstar sen fram en vinnare som får en Tim Holtz Texture Hammer och ett chipboardalfabet.

Lycka till!!

/Linda


Kommentarer
Postat av: Anette

JIPPI!



Jag älskar skisser =)

Postat av: Mahlin78

Åh vad jag blev scrapsugen nu! :-)

2008-10-22 @ 13:21:17
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: claudia79

Mmmm vilken ljuvlig LO! Älskade den!

2008-10-29 @ 19:45:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback