Linda har scrappat med KI Memories Jet Setting

KI Memories har kommit ut med ett antal papperspaket med olika teman. Varje paket innehåller nio olika papper: tre med glitterdetaljer, två enfärgade och fyra mönstrade. Jag har fått nöjet att skapa med paketet Jet Setting som innehåller papper perfekta för rese- och semesterbilder. Till paketet hör även blingiga 3D-stickers.

Den första layouten handlar om min förtjusning att flyga.

Papper: Bazzill Kraft
Mönstrat papper: KI Memories Jet Setting
Alfabet: Heidi Grace Aplphas stickers, MM Tiny Alphas
Dekoration: KI Memories Jet Setting 3D-stickers
Övrigt: Fluid Chalk, svart penna



Sommaren 2006 och 2007 var jag och min man på solsemester i Grekland och vi längtar tillbaka!
 
Papper: Bazzill white
Mönstrat papper: KI Memories Jet Setting
Alfabet: QK Jolly, Alphabet stickers
Dekoration: KI Memories Jet Setting 3D-stickers
Övrigt: Fluid chalk, vit penna



Jag försöker nöta in en ny vana, trägen vinner

Papper: Bazzill Raven
Mönstrat papper: KI Memories Jet Setting
Alfabet: AC Thickers Daiquiri white
Dekoration: KI Memories Jet Setting 3D-stickers
Övrigt: Journalingkort, Fluid chalk, vit penna

Ett kort att ge till någon som skall resa bort, inuti kan man sätta fast en sedelficka med ett resebidrag.

Papper: Bazzill Hillary, Parakeet
Mönstrat papper: KI Memories Jet Setting
Alfabet: RoseMoka Equinoxe Alpha Red
Dekoration: KI Memories Jet Setting 3D-stickers
Övrigt: Blommor Prima, bling Fluid chalk, 3D-kuddar

/Linda

Kommentarer
Postat av: Christina

åhhhh vad jag tycker du är duktig Linda! När jag blir stor vill jag bli som du! Suck... :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback