Fyra fina kort av Sanna med Easers stämplar

Har du sett de nya stämplarna från Easer? De är så läckra och roliga att skapa med. Här kommer några smakprov på kort med ett par av de nya Easer-stämplarna och fina papper från Color Conspiracy.

Jag har stämplat direkt på den strukturerade carstocken vilket gör att trycket blir lite ruffigt och spårigt. På blommorna har jag lagt 3D-lack. Ett sparsamt dekorerat kort med lite bollfrans, häftklamrar och ett handskriven text.


Jag har fastnat i att göra enkla kort med någon eller ett par smådetaljer på. Här är det stämpelmotivet tillsammans med en riven kant, ett knutet band och lite glitterlim som ger kortet sin känsla.


Detta mönstrade papper har så härliga färger som jag ville skulle synas ordentligt, därför fick det utgöra hela kortstommen. En favorittag från Creative Café med ett svart band i, en rub-on och några svarta blingstenar utgör en kontrast till den karamellrosa stämpeln. Efter att ha provat denna stämpel så kommer jag absolut att använda fler fyllda stämplar i mitt skapande. Det blir så fint.


Korsordspappret är så fräckt! Jag gillar att använda svart-vitt tillsammans med en färgklick, denna gången blev det tillsammans med turkost.


Visste du förresten att de fyllda cirkelstämplarna passar perfekt att stansa ut med en 4,5 centimeters cirkelstans?
/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback