Freeeedag!!!

Jag är tillbaka. Och det är dags för en ny härlig fredagsskiss!!! :D
Skissen:



Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med Fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 400 pixlar (obs, viktigt då vi inte har möjlighet att fixa alla bilder) på bredden. Senast torsdagen den 19 mars vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen. Vänta med att ladda upp det ni skapat i forum/gallerier/bloggar till vi gjort vårt val.

Jane ritade
förra veckans skiss och så här fina layouter fick vi in (håll i er!):



Lek i parken av Malvina.



Pepparkakshus av Linnea Andersson.



Vattenscouter av Anette Smith.


Bra jobbat, tjejer!!! Så olika ni tolkat skissen - det enda gemensamma att de är superfina!

Ha en trevlig helg! Kram Marie.

Kommentarer
Postat av: Ida (IddeGirl)

O vilken underbar skiss! Gud va sugen jag blev på att börja skapa!

Postat av: Malvina

Vad kul att jag blev utvald. Jag blev så inspirerad av lillasaras superfina layout gjord efter fredagsskissen veckan innan. Den var så underbar. De andra layouterna var också fina. Men vad hände egentigen med pepparkakshuset. Man blir riktigt nyfiken. Sen blir jag alltid inponerad av dubbel-layouter. Kul med så många bilder. Den var fantastisk. Och vilken fin skiss lily gjord. Den var helt magiskt vacker. Den tjejen har talang!!! En liten fråga: Får man visa den på sin blogg? Ha en riktigt bra helg.

2009-03-14 @ 13:20:55
URL: http://www.skapatavmalvina.blogspot.com
Postat av: Lily/Marie

Malvina: Tack för din fina layout! Visst får du visa den i din blogg! Ang. pepparkakshuset så har det rest ända till Nicaragua och klarade flygresan bra, värre var det med luftfukigheten där borta! :D

Tack snälla du för fina ord!

2009-03-15 @ 11:09:28
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback