Stämningsfulla layouter skapade av Karin med Pink Paislee Fetching

När jag scrappar utgår jag ofta från papperna och vilken impuls de ger mig, vilka bilder och berättelser de passar till. Pink Paislees papper förde mig tillbaka i tiden, till 2006 när jag och min make var på bröllopsresa på Azorerna. Det var en underbar resa på många sätt men på de här layouterna valde jag att berätta en annan sida av resandet, det sega, det jobbiga och det i efterhand komiska.

Ni har väl hört det så många gånger och kanske tänkt det själv: Vi hyr en bil och ser oss omkring! Det gjorde även vi i tre dagar vilket resulterade i tre dagar av körning i backar och svängar, låg växel, dimma, kossor och åksjuka. Vi fick många skratt och en minnesvärd resa och visst fick vi se ön, många sidor av den!

 


Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper:
Fetching - Engaging
Alfabet: Fetching Chipboard Alpha
Dekoration: CC Lil Man - Rub-Ons
Övrigt: Vit penna

 
Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Fetching - Engaging, Fetching - Rugged
Alfabet: Alfabetstickers Scenic Route
Dekoration: CC Lil Man - Rub-Ons, Tag Creative Café, diverse dekorationer 7 Gypsies
Övrigt: Vit penna


Mönstrat papper: Fetching - Charming, Fetching - Spirited
Alfabet: Fetching Chipboard Alpha

 
Papper: Bazzil cardstock
Mönstrat papper: Fetching - Appealing
Alfabet: American Craft Alfabetstickers
Dekoration: Fetching Petals

Sist men inte minst så gjorde jag ett kort av en spillbit. Motivet är färglagt på ett litet annorlunda sätt, exakt hur kommer jag hålla lite på och berätta efter helgens mara...

Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: Fetching - Spirited
Alfabet: Quick Kutz Dragonfly
Dekoration: Filt
Övrigt: Stämpel Doodle Factory

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback