Dags för maj månads bloggutmaning

Alla har vi ju massor av pappersspill och visst är det sällan det kommer till användning. För ett tag sen skaffade jag mig två stora hammarplastlådor, en som jag har till cardstocksspill och en som jag har till spill från mönstrat papper. Mitt på mitt scrapbord har jag även ett litet fat i vilket jag samlar framplockade dekorationer som jag inte riktigt orkar sortera tillbaka där de ska vara.

Den här månaden utmanar jag dig att använda ditt spill och osorterade dekorationer och att skapa en hyfsat snabb layout med det.

Jag gjorde en layout med härligt spill från
Sassafrass Lass papper och en blomma, en knapp och en tag som låg framme. Hur ser det ut på ditt scrapbord?



Skicka in ditt tävlingsbidrag till [email protected] senast den 10 juni, märk ditt mail med "Maj bloggutmaning". Tänk på att ditt alster inte ska vara större än max 400 pixlar på bredden. Jane och designteamet röstar fram en vinnare som vinner ett pris.

Imorgon torsdag avslöjar vi vinnare i april månads bloggutmaning, håll utkik då!

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback