Sannas alster med Color Conspiracy

Jag har arbetat med mysiga papper och en fräck overlay från Color Conspiracy. I paketet fanns det både vanliga 12x12" papper och lite mindre papper med frimärkeskant som verkligen är fräcka!
Jag hade min cirkelstans framme för en gångs skull och tänkte att den ska jag minsann använda lite mer! Resultat blev denna layout.
 
Papper: Bazzill Cardstock
Mönstrat papper: Color Conspiracy
Dekorationer: Band som jag klippt bort från en tröja, häftklamrar
Text: American Crafts Thickers
Övrigt: svart penna

Det blev några cirklar över från ovanstående layout så jag skrynklade till dem lite och så fick de följa med till denna layouten. Jag plockade fram mina knappar som jag också har tänkt använda mera och satte dem på cirklarna.
 
Papper: Bazzill Cardstock
Mönstrat papper: Color Conspiracy
Dekorationer: Color Conspiracy overlay, knappar, Karen Foster floss, blingstenar
Text: MM Mini alpha

När det var dags för denna layouten var jag sugen på fler knappar och så fick det bli. Här står knapparna för färgklickarna. Jag visste direkt vilket foto jag skulle använda när jag såg detta häftiga kartpapper!
 
Papper: Bazzill Cardstock
Mönstrat papper: Color Conspiracy
Dekorationer: American Crafts rub-ons, knappar
Text: MM Mini alpha
Övrigt: svart penna

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Nina

Sååå FINT, Sanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback