BLI FEBRUARIS GÄSTDESIGNER HOS SCRAPADDICTED

86205-292

Du ska göra en LayOut enligt ovanstående skiss som Jane gjort.

Skissen får tolkas fritt, men det ska synas att du utgått från skissen.

Du har fram till den 19 januari på dig att maila in ditt bidrag på
[email protected]
(Gärna i upplösningen max 400 px)

Bidragen läggs in i webbutiken under "TÄVLING - Gäst DT" efter hand som de kommer in. Därmed är det också okej att du visar upp den i andra bloggar/forum o.dyl.

Ett bidrag per person!

Vinnaren får ett designpaket värt ca. 150:- samt äran att bli GÄSTDESIGNER för ScrapAddicted i februari månad.

Jury:
Jane
Michael
Anna
Helene
Lindzi
Liza
Malena
Sanna

Scrappa på - och lycka till!

Kommentarer
Postat av: JaneD

Vilken fin skiss. Ska se om jag får tid att göra ett bidrag, annars sparar jag den till ett senare tillfälle.
God Fortsättning!

2006-12-30 @ 14:36:43
Postat av: Jenny

det var en kul skiss, jag blidde ju jätte pysselsugen :-)
får se vad som kan knåpas ihop ...

*kramen*
jenny

Postat av: Jenny Lyckborg

Vilken underbar skiss du gjort Jane. Jag är redan igång och scrappar...
KramKram

2006-12-30 @ 17:04:52
URL: http://jennysscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback