NYHETER, REA, TÄVLING och UTLOTTNING av QK-produkter

Snart är det julafton, och jag vill tacka för året som gått och önska er alla en
UNDERBAR JULHELG!
Ni är suveräna och unika - ALLESAMMANS!!!
Hoppas ni får härligt mys, massor av goa klappar och inte att förglömma: många pysselstunder!

Vill börja nyhetsbrevet med att berätta – för er som inte redan märkt det:
Vi håller på att omstrukturera webbutiken.
Allt för att det ska vara lättare och mysigare att strosa runt i butiken!
Det är redan på god väg, men det är massor kvar att göra.
Visst märker ni redan en avsevärd skillnad?
Har du tips, råd eller funderingar kring strukturen är ni välkommen att maila mig på
[email protected]

Imorgon släpper vi en ny tävling här i bloggen – och jag kan avslöja att det denna gång är Helene som utmanar er!!! Håll korpgluggarna öppna! Jag kan lova att det är en MYCKET inspirerande utmaning!

Jag lottar ut QuicKutz-produkter till ett värde utav ca. 350:- bland alla som kikar in i vår blogg och kommenterar på julafton!
MISSA DET INTE!!!

Varje vecka kommer jag sedan, med start den 31 december, att lotta ut produkter till ett värde utav 70:- bland de som kommenterat i vår blogg. Så det lönar sig att kika in, och det lönar sig absolut att tycka till 

På tal om QuicKutz så har Revolutionen nått Löberöd! Och tillhörande alfabeten samt dies förstås! Vill du vara bland de första med detta revolutionerande verktyg så skicka ett mail – vi spår att de kommer att gå åt som smör i solsken!
Allt detta samt en massa annat skojigt kommer att läggas in i webbutiken under morgondagen!

Jag kommer att ha öppet alla ”vanliga” dagar under jul och nyår – endast helgdagar är det stängt. Så passa på att kika in och spendera dina julklappspengar för snabb leverans av dina varor! REA-kategorin kommer att fyllas på fortlöpande, och jag kan utlova en hel del FYND! Jag kan avslöja att speciella mellandags-rea erbjudanden kommer att dyka upp också. Så håll dig vaken och alert för att inte gå miste om något 

Ännu en gång - TACK för detta år!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Ojoj... jag är sugen på en Revolution fast det FÅR jag inte för jag har ju en CR. :D

Postat av: susan

Måste komma och kika på revolutionen, det lät spännande. God Jul och gott nytt år själv

susan

2006-12-19 @ 19:26:41
Postat av: Marie

Så kul och spännande allt låter! Ser fram emot utmaningen.
Och så fint och juligt du har fått det här på bloggen!
En riktigt GOD JUL
önskar Marie

2006-12-19 @ 20:58:08
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Mia

Låter spännande!
Ser fram emot utmaningen.Denna gången skall jag försöka få fram en bild...
God Jul & Gott Nytt År!

2006-12-20 @ 07:59:31
Postat av: Therese

Wow, revolution!!! Den vill jag ha!!!
Kanske ska önska mig i present:) Fyller ju i januari.
Tycker webbutiken blir bättre och bättre för var dag.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback