Och packandet fortsätter... :-)

En liten kille frågade mig på posten idag om jag var tomten :-)
Ja, det är klart att man kan tänka sig det - jag kommer ju dit med säckvis med paket! :-)
Jag skrattade gott åt hans gulliga fundering, helt underbart!

Har ungefär 75 obehandlade ordrar, och väntar mig fler under kvällen - REAN är ju fortfarande igång.
6 timmar kvar! Så missa nu inte dead-linen!

Jag försäkrar er om att jag gör allt i min makt för att få iväg era saker så snart jag kan.
Jag hoppas på ert tålamod! :-)

Ett stort TACK till er!


Kram från tomte-gumman Jane

86205-291


Kommentarer
Postat av: Annyt

Men åhh vilken söt undran, kan förstå att du sätter igång hans tankar!!
Stackars dig som du får slita hund då, passar på att tacka för en kanon-rea..har fyndat lite hos dig o som alltid har du en grym sevice..du är klart bäst!
Kramen o packa lugnt!!

2006-12-29 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback