Tog en välbehövlig paus och scrappade

Tog en välbehövlig paus och scrappade

Ibland när det är som mest stressigt och allt kör ihop sig - då är det bra att ta en power-scrappstund!
Det gjorde jag idag!

Gjorde en LO efter Swescrapbooks skiss.
Den handlar om min yngstes eviga tusching-behov - så fort han ser mig efter en dag på dagis brukar han se SÅHÄR eländig ut... För det ÄR ju så synd om honom om jag inte tar ut tuttarna det första jag gör *skrattar*

Papper:
Bazzill Mud Pie och Vanilla. WeR Boho Chic Wimsy Wild och Homemade Needle Point
Dekorationer:
WeR Boho Chic Chipboard Alphabet, WeR Designer Eyelet, Prima blommor & blad,
BG Magnetic Buckle, WeR ribbon, MM brads, Floss, Fluid Chalk
Övrigt:
Har stämplat med Technique Tuesday Clearstamps ur: Day To Remember,
Whirly Gigs och Borderline Notions.

Ni hittar alla ingredienser hos ScrapAddicted förstås :-)

Nu ska jag packa vidare här!

/ Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback