Nytt igen :-) Och påfyllning av populära artiklar!

Har idag fått 6 lådor med nyheter och gammalt väl beprövat :-)

Vill börja med de supersnygga clearstampsen och papperna från SassaFras Lass



Papperna som tog slut innan jag ens hann tänka är här igen.
Även påfyllning av de tuffa, lite grabbigare stämplarna - och *NYA* alfabetet "Fish Tales"

Sedan vill jag glädja MÅNGA genom att berätta att serien "Heart Throb" från Bo Bunny är här IGEN!
De är sååå underbara...
Har även tagit hem den somriga serien "Sweet Summer" samt den lite grabbigare "Play All Day"



Annat som har dykt upp här är hjärtformad scalloped Bazzill, alla Smoothies (släta) från samma tillverkare, lim och cardstock som varit slut...

Som ni ser (och läser) är det all ide att kika in senare ikväll då allt blivit inlagt i webbshopen :-)

Ha en skön eftermiddag!

Kram Jane

Kommentarer
Postat av: Anna W (skolfröken)

Jane, vilka underbara saker som du lagt fram här! Blir ju rent snurrig och kan inte bestämma mig. Vill ha allt! :-)

2007-04-16 @ 12:55:00
Postat av: Linda

Åh va härligt det låter Jane...kikar in igen i kväll då! :)

Postat av: Zarah

Mysmysmyyyys!! Fina grejer! :D

2007-04-16 @ 16:21:24
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Elin

Men! Clearstamps med Skopis på!! Albin skulle älska mig om jag hade såna. *lol*

2007-04-16 @ 19:04:36
URL: http://moebloggen.blogg.se
Postat av: Milla

Men så mycket skoj!!

2007-04-16 @ 19:30:37
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Primia

Såå mycket fina grejer, speciellt clearstampsen.

2007-04-17 @ 09:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback