Vi är ifatt!

Vi är nu ikapp med beställningarna efter sjukdomen
(TACK TACK TACK, gulliga Camilla för att du hade möjlighet att ställa upp!)

Dock vill jag att ni som inte får ett paket på tisdag/onsdag eller har hört av mig på mail hör av sig till oss snarast möjligt.
Det verkar nämligen ha funnits några beställningar som inte nått oss!

Så har du en beställning som du vet med dig är gjord för flera veckor sedan och du inte fått hem de tills på onsdag kan ordern ha hamnat på villovägar redan innan de nått vår inlåda. Det tar bara några minuter för min webbtekniker att finna dem ibland scripten - bara jag får ert namn. :-)

Kontentan av detta är att nu behöver du inte vänta i evigheter på din beställning, nu är det åter igen tryggt att göra dina beställningar hos oss. ;-)


Ha en skön Annandag Påsk!


Stor kram

Jane



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vad skönt att läsa att du är i kapp med alla beställningar, nu kan du börja om på nu kula.

Kramen Anna

Postat av: Lindzi

Så skönt att höra Jane!! Puss!

2007-04-09 @ 18:50:56
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Marie

Vilken lättnad, för jag förstår att det hängt över dig! Hoppas du nu kan slappna av lite grann och njuta av din underbara affär!

:-)

2007-04-10 @ 12:20:42
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback