Mara i oktober och träff i November

Då scrapträffen inte är förrän om 2 månader, så är det inte min prioritet att planera kring den aktiviteten just nu.
Jag har full fokus på QuicKutzdagen, och när det och kringliggande saker är avbetade kommer jag att gå genom anmälningar och höra av mig till alla. Det är ca 30 personer som önskat plats, vet jag med all säkerhet att många inte fått plats men inte mer än så i nuläget. Kul att så många är intresserade, trist att min workshop endast rymmer 12!
Jag lovar att höra av mig då dessa närliggande aktiviteter är avklarade ;-)

Scrapmaran är fullbokad sedan länge - gällande den kommer jag att lägga upp förnamn och första bokstaven i efternamnet i webbutiken inom kort. Alla som fått plats har fått bekräftelsemail och inbetalningsinfo.

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Ingela

Väntar med spänning ;-)
Jag längtar, vill bara att tiden skyndar sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback