Underbara Scenic Route

Jag har frossat i härliga papper och diecuts från Scenic Route och resultatet blev dessa tre sidor.

Jag har på den första inspirerats av AnnaB som skrev en saga om sin son. Det är ett roligt sätt att dokumentera en period. Denna handlar om flickan som var så kreativ och uppfinningsrik och hennes föräldrar som önskade att det inte gick sönder så mycket saker.

Nästa layout handlar om våra och goda vänners barn. Vi trodde inte för några år sen att vi skulle få barn och nu har vi efter mycket slit och väntan tre härliga ungar i samma ålder.

Den sista är en layout med bara sommarkänsla. Jag hittade frasen Remember This på ett av papperen och det blev ett bra tema på layouten. Fotot är taget i början av sommaren när allt ligger framför en.

Här hittar du papperen från de båda kollektionerna Ashville och Sumner. Och här finns diecutsen som är helt underbara att skriva journaling i eller använda som bas för sin titel.

Jag har utöver detta använd dymo och overlay. Jag har också använt QuickStripz som är min nya passion.

/Malena

image1168

image1169

image1170

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh så fina los, allihopa. Fick massor av ny inspiration till upplägg av los. Tack för det!
Du har alltid så fina foton på dina gullungar.
Kram Katja

Postat av: Katarina

Håller med ovanstående. Otroligt fina LO:s.
Mycket inspiration till egna LO.
Tack!!
Kram Katarina

2007-08-08 @ 09:39:00
URL: http://katarinasscrap.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Superfina LO:s! Den sista är min favorit!

2007-08-08 @ 11:00:44
URL: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback