Vinnare i helgens snabbutmaning utsedda!!!

Nu är lottningen gjord. Och håll i åtanke att ni var MÅNGA som kommenterade och MÅNGA som deltog i scraputmaningen. Och bara TVÅ kan vinna. Ni som inte blivit lottade denna gång kommer säkert att ha turen med er nästa gång... eller nästa ;-)



Vinnare av limprodukter till ett värde utav 200:- blev SasSa med följande kommentar:

Åh vilken utmaning! Skaffat en massa så jag ska kunna freestyla men inte vågat än. Kanske äntligen dags att göra ett alster nu då;-)Tack för inspiration och utmaning.
Kram SasSa


Maila mig din adress, så får du snart skojjigheter med posten!
[email protected]



Vinnare i utlottningen bland alla UNDERBARA vilda bidrag blev Ethel med detta HÄRLIGA bidrag:

86205-1191

GRATTIS Ethel, maila mig din adress på [email protected] så kommer dina fina BamPop papper & stämpel på posten!



Stort tack till er alla, det har verkligen varit en fröjd att kika in i bloggen och mailboxen hela helgen!!!

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Grattis till er båda! Himmel och pannkaka vad snygg layouten är!!!

Postat av: ethel

Wow - vad GLAD jag blir!
Det var en nyttig och rolig utmaning - ett jättetack Jane!
Och vilka underbara layouter som kom fram av utmaningen - tack för all inspiration!

2007-08-15 @ 11:03:07
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback