Vinnare utav Tote med tillbehör dragen

Lotteriet som skedde för alla kunder i fysiska butiken är nu dragen.
Vinnaren utav en Tote med innehåll till ett sammanlagt värde utav 600:- är dragen.

GRATTIS till dig som drog vit lott med röda prickar - SERIE Y Nr 22

Maila mig på
[email protected] så kommer vi överens om överlämning utav din fina vinst :)

Vill också passa på att tacka er ALLA för en UNDERBART trevlig dag i butiken!
Ni är BÄST allihop, vare sig ni kunde komma eller om ni besöker mig över nätet!!!

Kram på er
Jane

Kommentarer
Postat av: uniquelyme/Gunilla

Men fatta! Jag hade nummer 21 !!! så nära, så nära.

Postat av: uniquelyme/Gunilla

Tack för att du skickade med lådan med Annelie och Ana. Snacka om förvirrad. Var alldeles snurrig i knoppen (lågt blodtryck).

2007-08-25 @ 16:26:28
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Linda Andersen

Åhh vad jag hade velat vara där. Men denna gången gick det inte. Hoppas det blir fler roliga Happenings.

2007-08-25 @ 17:16:56
Postat av: Marie

Grattis till vinnaren!
Tack så jättemycket för idag Jane, det var vekrkligen skoj!
kram
Marie

2007-08-25 @ 20:21:54
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Vanilla/Pernilla

Jippie....!!!
Det var ju jag som drog den lotten i förmiddags...
:D
Tjoho...
mailar direkt....
Tack Tack Tack...!!!
:D

2007-08-26 @ 01:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback