Ni som har fått mitt senaste nyhetsbrev igår...

...vet att kupongerbjudandet är oslagbart denna vecka!

Fick du det inte? Vill DU också ta del utav våra nyhetsbrev?
Maila mig på
[email protected] så kommer det i din mailbox under dagen.
Där får du din kod som är exklusivt för våra nyhetsbrevsabbonenter.

Ni som har handlat för att utnyttja erbjudandet får chansen att tycka till här efter att ni fått hem det.
Vad köpte du/vad fick du/vad tyckte du?

För att ditt inlägg ska få ligga kvar här måste du underteckna med ditt namn.
Bland alla åsikter lottar jag sedan ut en hemlig vinst :-)


(Observera att den snygga reklamprodukten är exkluderad i er gåva) ;-)

Kram från ett regnigt Löberöd
Jane

Kommentarer
Postat av: Dilorf //Maritha Frölid

Jag Älskar dina mail med erbjudanden.. Det är inte alltid jag (har råd att) tar del av dem men nu senast, med Alla bazills för 4 kr.. Jag kan ju lova att jag passade på att dryga ut mitt förråd av cardstock. :)
Tack för dina bra erbjudanden och ditt enorma kundservice!

Postat av: Anna

Jag mailade att jag ville ha nyhetsbrev...men det mailet har kanske fallit bort för jag har tyvärr inte fått något ännu. :-(

2007-12-07 @ 09:04:06
URL: http://annaferm.blogg.se
Postat av: Jane

Anna - du mailade igår - håll ut... det kommer ;) ;) ;)

2007-12-07 @ 09:25:28
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Linda

Jane, du är fantastisk när det kommer till god service!
Jag beställde mitt paket igår, och fick det idag! Jag hade väntat mig att det skulle komma någon gång under nästa vecka. Så det blev en väldigt glad överraskning!! Och dessutom var dom extra produkterna jättefina och helt i min stil! Du hade verkligen lyckats hitta färger osv som passade mig!
TACK!

2007-12-07 @ 12:25:32
URL: http://lindadesign.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hej Jane, fick mina varor efter bara två dagar, en stor fern och en not dies quickuts. Fick brads och jaha.......nu flög det bort ur minnet men allt var i pastellfärger :-) Jättefina. Tack
/ SUSSIE

2007-12-07 @ 17:38:28
Postat av: Jeanette

Jag fick också mina varor snabbt, blev jätteglad när jag såg paketen i lådan, minst en dag tidigare än jag hade räknat med!! Jag beställde färg, stickles & liquid pearls, fick band, öljetter, "strass-blommor" vet inte vad de heter men söta är dé. Allt passade perfekt och jag känner att det är valt med eftertanke. Gillade reklam-saken oxå!
Kram
Jeanette

2007-12-09 @ 18:15:46
Postat av: Ellinor N

Hejsan Jane!

Supertack för de extra produkterna som du skickade med, de passade mig utmärkt och jag blev jätteglad!

Kram Ellinor

2007-12-12 @ 17:36:50
Postat av: Hattifnatt

Jag passade på att beställa lite julklappar så jag fick massor av extrasaker, bl.a. blommor, brads och ett helt gäng papper från DaisyD's! Massor av fina och användbara grejer, tack! Och jag gillade reklamprylen, kul grej! :-D

2007-12-13 @ 19:05:30
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Hattifnatt

Kikar in här och är nyfiken på vem som hade turen att vinna i utlottningen? *älskar lotterier* :-)

2008-01-06 @ 21:41:59
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: annica

Jag blev jättenöjd med mina extrasaker. Det enda jag inte kan använda är öljetterna för jag har ingen
öljettsättare...

2008-01-09 @ 07:46:28
Postat av: Anna W (skolfröken)

Oh, tänk om man hade handlat något och fått lite extra saker, vilken glädje! Tyvärr är det tomt i kassan, så jag väntar glatt på nästa erbjudande :-)

2008-01-14 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback