Pack-status:

Jag arbetar på i rask takt för att beta av alla ordrar i turordning.

Vissa av er ringer/skriver och önskar leverans innan jul.
Alla önskar ju som ni säkert förstår det - så jag betar av allt i turordning och gör allt i min makt för att få iväg ordrar så snabbt jag bara kan.
Dock utlovar jag ej datum för leverans, utan hoppas att ni förstår att jag gör vad jag kan. :-)

Ni kan alltid läsa längre ner på entré-sidan i webbutiken hur långt jag kommit i packarbetet.

För mer info vänligen läs mina köpevillkor eller ring under telefontid.

STORT tack för att ni ger mig ert förtroende :-)

/Jane


Kommentarer
Postat av: Josefin

Stackars dig! Jag vet hur det är att bli jagad för att kunden vill ha sina produkter dagen innan beställningen kom in :o)
Man kan inte mer än att jobba så fort man kan. Jag säger bara: TÅLAMOD! Allt tar sin tid, eller hur!
Jag får alltid mina grejer fortare än jag räknar med så jag vill ge dig 5 smultron av 5 möjliga!
God Jul!!! Scrappa och ha kul!!!

2007-12-17 @ 16:01:19
Postat av: Jane

Inte synd om mig, Josefin! Jag är jätteglad att jag har att göra - men jag vill samtidigt förklara för kunden att det är högsäsong och alla vill ju ha det så snabbt som möjligt :-) Tack för omtanken ändå - jättegulligt!!! GOD JUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback