"Högsäsong" igen :-)

Nu är det full fart igen efter helgens mara.
Mer än halva dagen har gått åt att ställa butiken på plats - (TACK för hjälpen Emy!)

Nu ska jag sätta igång och plocka ordrar.
Har massor att göra såhär vid lön, men det är ju kul! Fast förbered er på något längre hanteringstid.
Har ni inte hört av mig inom 14 dagar efter er beställning har troligtvis något blivit fel på vägen och ni är förstås välkomna att höra av er. Det har dykt upp ett par beställningar som inte nått mig, och jag är väldigt ivrig att reda upp sådant förstås. Men har ni INTE väntat 14 dagar är troligtvis inget fel. Det tar mer än en dag att få iväg beställningarna eftersom jag ju är ensam. Jag LOVAR att jag gör allt i min makt för att få iväg allt så snabbt som möjligt.

För snabbast leverans rekommenderar jag kortbetalning.

Ett stort TACK till alla som deltog på maran i helgen. Det var sååå kul :-D

Kram på er tjejer (och killar!)!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Liddeli

TACK själv Jane för en underbar helg!

2007-02-26 @ 15:36:54
Postat av: Scrapplingarna i Halmstad

TACK Jane för en såååååå kul helg!!! Vi bara undrar... när blir nästa "mara"? Vi kommer!!!

2007-02-26 @ 17:34:39
Postat av: Helena

Tack själv Jane för en härlig helg och det var så roligt att se att nu också kunde njuta av helgen.
Jag hoppas verkligen du gör om detta.

2007-02-26 @ 18:38:04
Postat av: Helena

Tack själv för en härlig helg. Det var roligt att se att du också hade en bra helg. Hoppas verkligen att du kommer att göra om det.

2007-02-26 @ 18:40:33
Postat av: Helena

Tack själv för en härlig helg. Det var roligt att se att du också hade en bra helg. Hoppas verkligen att du kommer att göra om det.

2007-02-26 @ 18:42:45
Postat av: Ingela

Tack själv Jane, hade superkul.
Det får du göra om.
Tacka mannen som lät dig stanna i lördags kväll....
Kramiz

Postat av: Jeanette

Jag säger bara "Vad är en bal på slottet?" Det var en super helg, tack för allt! Jag njöt hela tiden och jag hoppas att det blir igen!!! Jag kommer!

2007-02-26 @ 20:52:35
Postat av: Lotta tholander vikmim

Ett stort tack från mig också, den var underbar. Så mycket scrapping, nya ideér och inspiration. Det var verkligen värt att åka drygt 50 mil, när är nästan gång???? hihihi

Kram lotta

2007-02-28 @ 23:18:56
Postat av: Marita ~ Tussemaja

Tack Jane, och alla andra, för en kanonhelg! Mycket scrap och inspiration. Som Lotta skrivit så var det värt att åka drygt 50 mil enkel resa. Har jag möjlighet så kommer jag även nästa år!!

2007-03-01 @ 13:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback