Rosa - Röda bidrag - sista uppladdningen

Nu har tiden gått ut får vår rosa - röda utmaning och vilka härliga veckor det har varit här på bloggen. Jag har märkt på kommentarerna i mailen att detta har varit en ny och rolig utmaning. Jag hoppas att alla fortsätter att skapa dels i dessa färger och med fokus på kärleken!!!

Nu ska juryn gå igenom alla bidrag och vi återkommer om några dagar med en vinnare. Den 20:e är det dags för en ny utmaning och denna gången kommer den från Sanna.

/Malena

TACK idag går till:
Anna Jansson, Veera Palomaa, Anna Larsson, , Cecilia Hansson, Karolina (Peterlina), Marie Backviken och Annika Billberg

         
   

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbara LO. Jag föll särskilt för pyjamas LO:n.

2007-02-11 @ 10:55:26
Postat av: Annika (swekinna)

åh vad mycket inpiration jag har fått av alla dessa vackra lo's och kort i rosa rött. alla är så duktiga.

2007-02-11 @ 14:20:00
Postat av: Anna Göransson

Fina alster. Gillar speciellt kortet med hjärtana och guldsöret.
/Anna

2007-02-11 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback