Nyhetsbrev i Januari

Vintern har kommit!

Ruskigt många minusgrader och snö har vi i Löberöd. Och hela familjen (inklusive jag) har åkt på rejäla förkylningar.
Men för att se det från den ljusa sidan:
Nu kan man ta tonvis med bilder som passar till detta pappret ur Clair de Lune / Fancy Pants 

 

För ni har väl inte missat att det och ytterligare 29 papper från samma tillverkare har anlänt till Löberöd? Inklusive helt underbara dekorationer förstås!

Igår dök fyra nya serier från Dream Street Papers upp. Något för alla smaker: busigt, galet, romantiskt och tufft. Kika här, men jag varnar för det berömda ha-begäret som KAN slå till!

Annat härligt som säkert kan dra i shoppingfingret är de riktigt häftiga papperna från Bo Bunny, och till alla serierna har jag även tagit hem dekorationerna som matchar: 

 

Imorgon får jag hem My Minds Eyes härliga serie ”Magnolia” – kommer att lägga in dem på lördag – men här har ni en liten försmak utav vad du kan vänta dig. 



Såja, nu över till det ROLIGASTE! Jag har fått hjälp i butiken, utav ingen mindre än Camilla (Miggy kanske ni känner henne bättre som)
Och jag kan inte NOG berätta hur lyckligt lottad jag känner mig att få ha henne här!
Förutom att hon är en otroligt gullig tjej, så är hon ENORMT duktig – en STOR tillgång för ScrapAddicted!
VÄLKOMMEN Camilla! 

Nu har ni gått genom hela nyhetsbrevet! Nu är ni värda en stunds strosande i min GEDIGNA nyhetsavdelning.
Ta en kopp varmt te, och sätt dig ner och njut!

Nyheter:
http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?news=1

Stor kram från en frusen Jane

Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Åh så mycket nytt och fint du fått in


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback