VINNARE I ÄNNU EN TÄVLING UTSEDDA!

TACK för alla fina bidrag som skickades in till tävlingen där ni skulle skapa nya entrebilder för mig att använda i webbshopen!

Hade förstås svårt att välja, men till slut bestämde jag mig för tre vinnare:
GRATTIS till er: Marie Mattsson, Karolina Pihl och Jenny Svensson
Jag kommer inte att gå ut med bild utav deras alster förrän då jag använder dem i webbshopen, däremot är det fritt fram för dem att lägga ut det i sina bloggar och på forum om de önskar...
(Vet själv hur ivrig man är för att få visa)
:)

Vinsten blev lite högre än bestämt, eftersom de gick med på att skicka alsterna till mig - så jag får använda dem i min fysiska butik också! Ett härligt paket värt 500:- dyker upp hos er alla i nästa vecka...

STOR KRAM FRÅN JANE
(Som dessutom vill passa på att tacka ER ALLA för ert stöd - jag tjuter som ett barn varje gång jag går in och läser era kommentarer - detta andrum är precis vad jag behöver!!!)

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Wheeee!!!! *lycklig som en barnunge*

JAg har såklart uppdaterat min blogg. Du har sååå rätt... jag är löjligt ivrig att få ladda upp! :D

Postat av: Cathrin

Tjut på bara, det är det man behöver ibland!
Var rädd om dej.

2007-01-16 @ 22:11:38
Postat av: milla

Grattis tjejer!! Ska bli roligt att se!

2007-01-17 @ 10:05:30
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback