Fantastiska We R Memory Kepeers

Jag fick hem ett paket från Jane med papper från en av We R Memory Keepers nya pappersserie Precicous Metal.

Jag fortsätter med mina semester layouter från Teneriffa.
image595
Material jag har använt är:
Papper: Bazzill Bling Sugar Daddy ~ Flat Broke
                            mono brun ~ Pinecone
                            Smoothie Swirl ~ Date Swirl
               We R Memory Keepers: Precious Metal: Coppered Out ~ Cornice
Ink: Clearsnap ~ Dark Brown
Band: American Crafts
Brads: American Crafts ~ Copper
QK: Lemonade Cookie Cutter
Penna. Sharpie vit

Sen går vi över på till vårt hus. Det genom gick en förvandling förra året i trädgården och i år var det husets tur. Givetvis har jag dokumenterat detta. Albumet är i storleken 8x8".
image596
Material jag har använt är:
Papper: Bazzill mono Brun ~ Pinecone
                We R Memory Keepers: Precious Metal: Coppered Out ~ Bloomin
Brads:American Crafts ~ Bruna
Band: American Crafts
Font: P22 Garamouche
Övrigt: OH plast

image597
Material jag har använt är:
Papper: Bazzill Smoothie Swirl ~ Date
                            mono Brun ~ Pinecone
                We R Memory Keepers: Precious Metal: Coppered Out~ Flourish
Ink: Clearsnap ~ Chestnut Roan
Dek: MM Jump Rings ~ Antique
         Brads: American Crafts  ~ Brun
         Band: American Crafts
Penna: American Crafts ~Precision Pen Brun 03
QK: Blossom grand
        Studio Skinnimini
Sommarkramen Anna

Kommentarer
Postat av: Jane

mmm... de är sååå fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback