Malenas bloggutmaning - använd saxen!

Jag vill utmana dig att ta fram din sax och klippa former av olika slag. Jag gjorde den här layouten förr veckan och jag satt och pillade med blommor, swirls och cirklar och ett stämplat motiv.

image1117

Senare i veckan gjorde jag denna med samma papper:

image1131


Det är roligt att dels klippa ut egna former eller att klippa ut mönsterdetaljer från papper. När man lyfter ut detaljer så går det att kombinera i det oändliga och skapa något alldeles eget. Ibland är det frustrerande pilligt men skam den som ger sig!

Så fram med saxen och klipp - stämplade motiv, mönsterdetaljer från papper, PP figuerer, egna former och bokstäver eller något helt annat. Låt kreativieten flöda och var inte rädd för att ta ut svängarna!

Pris i denna utmaning blir en av dessa två böcker.  Du väljer vilken som passar dig bäst.

 

Skicka in ditt bidrag senast 10 aug till [email protected] Tänk på att layouten inte ska vara större an 400 x 400 pixlar.

Jury är Jane, Malena, Anna, Lindzi, Liza, Helene och Sanna

Lycka till med skapandet!

/Malena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback