Kolla in denna inspirerande miljö!!!




Hade en kund i butiken, som berättade att hon höll på att fixa till i sin scraphörna...
...tiggde till mig lite bilder, vart ju nyfiken på hur det såg ut.

Hon mailade mig dessa bilder (klicka på dem för att se dem större)

Jag vet inte med er, men jag ville ta första bästa buss hem till henne och sätta mig och SKAPA!!! :-)

Tack, Jeanette Ekberg för att du delade med dig!
SÅ himla inspirerande!!!

Och förresten, ser ni att det är färgen "Bazzill (Doodlebug) Limeade" som pryder väggen??? :-D

Ha en skön kväll alla!

Kram / Jane

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

oh, en sån hörna skulle jag också vilja ha här hemma... *drömmer*

2007-06-18 @ 19:10:20
Postat av: Pernilla / pia74

Vilket härligt scraprum!

2007-06-18 @ 20:32:28
Postat av: Lily

Herre Gud, vad jag är imponerad över Jeanettes pysselhörna! *avis*
Så organiserat!
Så städat!
Så - så inte jag! Tyvärr.
*ge mig adressen så jag kan åka dit och stöka till det lite ;-)*

Postat av: Therese

Vilket underbart scraprum! Ett sådant hade inte suttit helt fel:)
Tack Jane för ett supertrevligt besök i din butik i fredags.
Kramar

Postat av: Pysselpetra

så fiiiiint!! en drömpysselplats!!! åhhh jag önskar att vi hade lite mera plats hemma - sisådär en 40 m2 till......

2007-06-19 @ 08:40:34
Postat av: Lisa - InkyWings

Åhhh vilken härlig inspiration! TUR du tiggde till dig lite bilder Jane. Gröööönt och underbart - sånna väggar vill jag oxå ha! :-)
Det som grämer mig mest är att "sture" utgått från IKEA... suck - att dom aldrig fattar vilka bra möbler dom har för oss pysslare.... fniss...

2007-06-19 @ 10:46:39
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Linda Persson

Vill ha, vill ha, vill ha....tänk att få sitta i ett sådant rum och i sådan miljö. Jag blir dö avis på denna kvinna...det är väl bäst att ta fram IKEA katalogen och hämta färgkartor...(plus att köpa större hus)

2007-06-19 @ 14:07:30
Postat av: Linda Persson

Vill ha, vill ha, vill ha...tänk att få sitta och skapa i en sådan miljö - så inspirerande och så mysigt och så fiiiiiiint. Jag är dö avis på denna kvinna.Jag får väl ta fram IKEA katalogen och hämta hem färgkartor plus köpa större hus..

2007-06-19 @ 14:13:14
Postat av: Linda Persson

Hrm...jag blir så otroligt nyfiken på vad som döljer sig i alla lådor och små fack..

2007-06-19 @ 16:32:14
Postat av: cattis

Ååh..så mysigt och snyggt!! Sån där ordning skulle jag oxå vilja ha!

2007-06-19 @ 20:19:40
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Anna W (skolfröken)

Vilken inspiration till min del av kontoret....attans också att vi redan renoverat...tror inte sambon går med på att göra om allt igen...

2007-06-21 @ 23:30:35
Postat av: Ninni

Åh man får ju ingen ångest alls över att man själv vill ha lika stort utrymme och lika mkt saker!!!
Fast jag hoppas att det inte är lika städat jämt! :-) :-D

2007-06-26 @ 14:26:26
URL: http://ninnisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback