Mer inspiration från Scrapaddicteds designer

Jag tror att vi är smått scraptokiga allihopa i designteamet. Vi skapar och skapar mest hela tiden. Här har Anna och jag använt många olika saker från shoppen. 
Anna har skapat en sida från familjens Tenneriffaresa:

Papper: Bazzill Smoothie Breeze trio ~ Tropical Breeze, Criss criss Lily White trio ~ Lily White, Orange Peel ~ Cantaloupe, Crate: Baby Bee ~ Pollen, ~ Little One
Ink: Clearsnap~ Dark Brown, ~ Chestnut Roan
Stämplar:
Autumn Leaves ~ Stiched Journaling
Brads: Around the Block ~ Bugzie
QK: Metro Classic & Skinnimini

image973


Malena har använt de härliga papperen och dekorationerna från Love Elsie - Roxie, Betty och Toby. Jag har också använt samma journalingstämpel som Anna.

image974

Här har jag förutom Elsiepapperen använt filtdekorationer från American Crafts. QK - Abigal.

image975

/Malena

Kommentarer
Postat av: Linda Andersen

Jättefina. Verkligen inspirerande. Gillar särskillt "äta ute". Tycker om när det är mycket bilder utan att det ser rörigt ut.

2007-06-18 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback