QuicKutz bomben har smällt!

Nu är det bästa tillfället att köpa QUICKUTZ-produkter!!!



Alla Squeezar jag har köpt hem till butiken nu är med i följande lotteri, till förmån för er kunder:

Sommarens Squeeze surprise

Fr.o.m. idag fram t.o.m. 31 juli - då du köper en rosa, svart eller lila squeeze har du möjlighet att vinna otroliga priser.
Du är med och tävlar om tävlar om följande:

1:a pris: En 2-timmars Quickutz kurs med ScrapHouse egen Quickutz inspiratör, Marie Larsson, för vinnaren + hennes 5 väninnor på hemorten någon gång mellan oktober-december, 2007.
2:a pris: 1 Eliza Classic Complete Alphabet.
3:e pris: 1 Revolution Die Cutting Machine.

Inte nog med det! Alla som köper en Squeeze hos ScrapAddicted under denna perioden får med 28 stycken olika QuicStripz-ark!!!
SUPER-coolt att stansa dina figurer i... Strukturerad självhäftande cardstock i lagom storlek. Bara att stansa och sätta fast... Inget krångel med lim e.dyl.



Squeeze-erbjudandet går EJ att kombinera med Skatte-återbäringserbjudandet! Vill du lägga till annat såsom papper el. dyl då du köper din Squeeze räknas det som separata ordrar och frakt räknas därefter. Dock har jag ju max 33:- i fraktkostnad vid kortbetalning så det är all ide att göra även tilläggsorder - erbjudandet om skatteåterbäringen är ju både roligt och populärt... PASSA PÅ!!!

Du kan dock kombinera Squeeze-erbjudandet med att köpa till dies eller alfabeten!
Likaså kan du kombinera en vanlig beställning med att köpa dies eller alfabeten till din Squeeze och ändå få ta del av Skatteåterbärings-erbjudandet...

Och då är det väl dags att släppa ännu en BOMB!!!

Alla som köper figurdies fr.o.m. idag fram till 31 juli får med en lott per die i sitt paket.
Detta är en separat tävling som ScrapAddicted själv står för.

Vinnaren får ett Uptown Girl Classic Alphabet!!!!

Lottdragning blir alltså den 1 augusti, och jag kommer att be en utomstående (troligtvis de som har butiken bredvid min) att stå för dragningen. Den kommer att dokumenteras med foto... RIKTIGT SPÄNNANDE!!!

Så kika in ikväll och shoppa loss... Kommer att uppdatera webbutiken med alla nya dies jag fått så snart mina småttingar somnat...

Bl.a. dessa:

  

Och här har vi tre bidrag till utmaningen jag gav er för några dagar sedan... Att använda sig av sin Squeeze till både titel och journaling. SUPERBRA jobbat tjejer... ni är suveräna!!!

(Är på hemdatorn nu. Så om du har skickat bidrag och det inte är med beror det säkert på att det ligger i jobb-datorn. Då kommer det att läggas in här senast imorgon! :-))

   
TACK för inspirationen - Fialia, Camilla Ekman och Cina

Maila om ni har funderingar, jag svarar så fort jag kan. Räkna med att det kan dröja några dagar innan du får svar, då jag fokuserar på att packa ordrar så att ni inte ska behöva vänta hur länge som helst på era saker...

Och vet ni - alla som kommenterar detta inlägg är med i en utlottning som sker klockan 12.00 imorgon förmiddag! Sprid budskapet... Vinnaren får en hemlig die från dessa nyutkomna campinginspirerade skojjigheter:



KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Liz

Wow wilka priser i squeeze surprise!! Nu blir jag nästan sugen på en till bara för att få en möjlighet att vinna en quickutz kurs ;-)

2007-06-11 @ 20:37:24
Postat av: Malin Holmberg

Men oj oj oj vilken bomb alltså!!!!
Tänk jag som beställde innan du la ut den... och ja ja sånt som händer får väl lägga en beställning till ;o)
Kramizar

Postat av: Therese

Wow, vilken surprise!!!
Måste bara fråga, får man en lott även om man handlar i din butik in real life? Kommer ju och hälsar på hos dig i butiken på fredag:)
Kramis

Postat av: Camilla i Hlm

Quickutz-figurer kan man aldrig få för många av, speciellt om man handlar hos dig, Jane, som har så stort utbud!

2007-06-11 @ 20:54:27
Postat av: Jane

Jaaadå - detta gäller både IRL och webbutik :-)

2007-06-11 @ 21:00:23
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Camilla Holm

Vilken bomb!
Har ju kollat in ett par dies - blir nog snart en beställning!

2007-06-11 @ 21:38:37
Postat av: ninaerica

Oj då, här gäller det att passa på att köpa lite nya dies då! :)

2007-06-11 @ 21:48:36
Postat av: Anna

Wow! Jag kilar in i butiken direkt!!!

2007-06-11 @ 21:55:02
URL: http://annaferm.blogg.se
Postat av: Annelie Ölvebo

Detta passar ju mig perfekt, har ju fått "lite" att shoppa för, så nu vet jag hur du visste jag fyllde år.

2007-06-11 @ 22:03:18
Postat av: Inger

Väntar tålmodigt!
Blir säkert en beställning snart.

2007-06-11 @ 22:08:29
Postat av: Linda Andersen

Spanar och spanar och spanar. Har du lagt ut de nya ännu? Säg inte att de redan är slut :-(

2007-06-11 @ 22:08:42
Postat av: Anna

Alltså nu blir jag allt bra sugen på att köpa en tång, allt bara för att få vinna 1:a pris. :O)
Kramen Anna

2007-06-11 @ 22:09:15
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: påhlsson

wow då får man kanske spana in en die ( eller flera) hmmmmm

2007-06-11 @ 22:15:46
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: emelie

vilkea priser du har Jane, hade jag inte haft en tång och en silhouette redan hade jag slagit till nu.

2007-06-11 @ 22:27:04
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Jane

Näää, men NU sover killarna så nu tänkte jag lägga in varor en stund :-)

2007-06-11 @ 22:27:58
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Amanda

Åh, 2 flugor på en smäll - både utlottning OCH Quickutz-bomb! 2 Saker som är superroliga ju! :D Kul!

2007-06-11 @ 22:49:22
Postat av: Sandra

Oj, så mycket spännande det händer här! Jättefina bidrag till utmaningen!

2007-06-11 @ 22:57:31
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Anna

Du måste ha fått solsting eller nåt nu!!!
Helt galet vilka grejjer du hittar på!!!!!!!

2007-06-11 @ 23:04:52
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Linda Persson

oj,oj,oj här har det verkligen exploderat.Alltid nåt nytt och spännande att läsa.Jag går direkt till shoppen!!!!!

2007-06-11 @ 23:08:06
Postat av: Jane

Lagt in en del nu, tjejer .-) Men nu kallar sängen HÖGT efter mig! Kram & gonatt för nu!

2007-06-11 @ 23:26:02
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Ja, hade jag inte haft två tänger och en sille så hade jag helt klart slagit till! Det blir skatteåterbäringsshopping för mig istället! Kanonerbjudanden!

2007-06-11 @ 23:26:29
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Ja, hade jag inte haft två tänger och en sille så hade jag helt klart slagit till! Det blir skatteåterbäringsshopping för mig istället! Kanonerbjudanden!

2007-06-11 @ 23:26:56
Postat av: A-L

Du och dies gör livet lätt att leva just nu!
Kramiz

2007-06-11 @ 23:28:32
Postat av: Christel Månsson

Jisses, nu måste jag ju shoppa lite till, quicKutz dies kan man ju aldrig få för många av och Camping diesen var ju bara för läckra!

2007-06-11 @ 23:31:11
Postat av: A-L

Du och dies gör livet lätt att leva just nu!

2007-06-11 @ 23:31:51
Postat av: Cina

Mera QK till folket - hurra för Jane :)
*kraaaaaaaam*

2007-06-12 @ 00:08:49
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/e
Postat av: Bitte/Bittebruttan

Wow! Vilka goa erbjudanden du har!
Jag vill ha mina skattepengar NU!
Aldrig har väntan på dem känts så lång!
Fast... tång har jag ju redan!
I sommar bara måste jag ta en utflykt till dig! ;0)
Bamsekram på dig!

2007-06-12 @ 03:48:50
Postat av: linaliten

Det är verkligen svårt att hålla i plånboken när du slänger ur dig så här bra erbjudanden hela tiden! :) Men jag sitter tålmodigt och väntar på mitt beställda skatteåterbäringspaket så länge. ;)

2007-06-12 @ 07:21:54
Postat av: Jessica

Fyyyy dig, Jane *hihi* Går man i personlig konkurs så vet man vem som bär skulden :o *s*

2007-06-12 @ 08:12:07
URL: http://stampoholic.blogg.se
Postat av: Elin

...inte ens värmen stoppar mig från att titta in hos dig! Alltid nyfiken på nyheter ;)

2007-06-12 @ 08:38:48
URL: http://elin-hemmahosmig.blogspot.se
Postat av: Lisa - InkyWings

Fniss... hos dig hittar man alltid det roliga och nya Jane... är bra sugen på dom där nya QK-stjärnorna.... hmmmm får se om jag slår till kanske!

2007-06-12 @ 09:08:39
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Alexandra Orsmark

Helt otroligt roliga grejor du ställer till med! :) Man blir så salig och har ett enormt ha begär. Du är dessutom den som levererar snabbast av alla dem jag beställt av. Har planerat ett riktigt besök i din butik nu i sommar. Kan inte hålla på det längre! *hihi*

2007-06-12 @ 09:14:45
Postat av: Hanna

Pirat-LOn var ju bara för fräck i färger och formgivning!! Den blir nog scrapliftad snart *ler*.

2007-06-12 @ 09:20:16
Postat av: eldh

Jag tror du har fått solsting! Vilka tävlingar och utlottningar! Superroligt med lite extragrejer så här på sommarn! Packa lugnt! // Elin

2007-06-12 @ 09:25:30
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

hmm... kanske nu man ska ta och slå till på den där rosa squeezen jag tittat på så länge? :-D

2007-06-12 @ 09:47:53
Postat av: Helenehalmsjo

wow.... vilka erbjudande!!!!kanske jag behöver en tång till iallafall ;)

2007-07-02 @ 09:04:51
URL: http://helenehalmsjo.blogg.se
Postat av: Mia

Har hört talas om alla schysta erbjudanden och lotterier här på hemsidan...kommer i fortsättningen alltid hålla koll på scrapaddicted!
Har ju ingen QK pryl ännu men alla scrappare borde ju ha en, inte sant?? Ska fjäska för sambon så kanske det kan bli något.. Kram kram //Mia

2007-07-10 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback