Skatteåterbäringserbjudandet är nu slut för denna gång!

Nu är "Skatteåterbäringserbjudandet" slut för denna gång!
Hundratals kunder har passat på att utnyttja detta erbjudande.

TACK för ert förtroende, ni är fantastiska!

Ni kommer dagligen att kunna se hur långt jag kommit i pack-arbetet på entré-sidan i webbutiken.
Som ni förstår tar det längre tid att få ut era saker än vanligt, och jag hoppas på er förståelse och ert tålamod. Tycker ni att det tar för lång tid kan ni alltid avboka beställningen fram tills jag börjat hantera den! :-)

Ha en skön söndagskväll, allihop!

Kram Jane

Kommentarer
Postat av: Molle

Den som väntar på något gott....

Postat av: Linda/Linxen

Tack Jane för ett fantastiskt erbjudande!
Jag hann med att lägga en order idag ;)
Ska bli spännande att få hem paketet.
Kram Linda

2007-06-24 @ 19:27:26
URL: http://linxen.blogg.se/
Postat av: Therese

Är så glad för din skull Jane att detta erbjudande har gått så bra. Din affär är klart bäst och du förtjänar det bästa.
Kramis

Postat av: Katarina

Säger som Molle: den som väntar på något"gott"...

2007-06-25 @ 22:50:00
URL: http://katarinasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback