VI ÄR IKAPP!

Idag har jag och Camilla packat ikapp. Alla beställningar gjorda fram till nu är alltså hanterade/skickade!
Det är med stor lättnad jag kan berätta att ni inte längre behöver vara oroliga över att er beställning ska ta längre tid än vanligt. Så shoppa på!

Jag har fått en stor leverans av Making Memories samt QuicKutz
(nu har vi 200 figurdies, flera olika set, massor utav alfabeten, verktyg och tillbehör - vi är utan tvekan en utav Sveriges största återförsäljare utav det populära och roliga som QuicKutz bjuder på!)

Inläggning utav alla dessa varor sker ikväll eller på måndag.

Imorgon är det Scrapträff i Löberöd. Då träffas 12 stycken pyssliga tjejer och har en trevlig heldag ihop!
Längtar redan - GISSA om jag ska passa på att scrappa??? :-)

Nu är det dags att susa hem till familjen och hålla kvällsmys!

Vi hörs!

Kram Jane


Kommentarer
Postat av: Linda Andersen

Mycket Quickutz. Låter farligt för min plånbok imorgon. Vi ses!

2007-06-30 @ 20:03:32
Postat av: Alexandra Orsmark

Vad härligt!! Skönt för dig att ni är färdiga! Ska snart komma på besök i butiken har jag tänkt mig!! Ha en underbar kväll med familjen nu. Det förtjänar du!

2007-06-30 @ 20:11:55
Postat av: Katarina

Ha det så kul i dag på er scrapträff. Får nog ta en ordentlig titt bland dina QK figurer och alfabet.

Postat av: Ninni

Jättetack för alla fina gåvor i återbäringserbjudandet!!! Värre än julafton här, tjoho! Pappren var kanske inte i min smak men jag ska göra ett försök att använda dem. Inget av gåvorna hade jag innan och det är ju jättelyckat bara det!

2007-07-03 @ 14:40:34
URL: http://ninnisplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback