Arbetet med att komma ikapp fortsätter

Ni är välkomna att efterlysa era paket per mail eller telefon - men ni ska veta att jag gör allt i min makt för att komma ikapp allt det som släpat efter p.g.a. min långvariga sjukdom.

Därför hoppas jag på er förståelse att jag inte kan svara lika frekvent på mail eller samtal - står ju i packrummet och försöker få era paket packade och  därefter postade :-)
(Kan bara vara på ett ställe samtidigt :-D och jag är ju bara en person)

Men välkomna med ett mail om ni undrar över er order, alltid trevligt att höra ifrån er.

Ha en skön kväll i vårvädret, och jag hoppas att få se MÅNGA utav er i Göteborg på mässan i helgen!

/ Jane


Kommentarer
Postat av: Molle

Längtar såå till mässan i Göteborg. Ser framemot att se allt "live". Du har ju många underbara nyheter!!!

Postat av: Therese

Här är en till som längtar till mässan.
Ett stopp hos dig är givet, skulle inte missa det för allt i världen.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback