Hur mår jag?

Jag är fortfarande sjuk, har feber fram och tillbaka - och jag hör inget på ena örat. Öroninflammation och bihålsinflammation har ej försvunnit, men jag går på penicillin - och jag är på benen.

Visst borde jag lligga en vecka till, men om jag bara tar det lugnt och inte stressar upp mig så är det nog okej att börja jobba idag.

Idag kommer jag därför att ägna dagen att ställa iordning butiken efter 2 veckors sjukdom samt mässa.
Imorgon börjar jobbet att hinna ifatt allt jag kommit back med.

Har ni beställningar som är lagda för 3-4 veckor sedan?
HÖR DÅ AV ER så jag kan få iväg det omgående.

Mvh Jane

Kommentarer
Postat av: Liddeli

Hejsan Jane!

Det var skönt att se dig på benen i helgen! Vad skönt att du äntligen mår bättre och är på god väg tillbaka! Men fortsätt att vara rädd om dig...:)

Kram Annelie

2007-03-26 @ 08:48:34
Postat av: Gunilla Jakobsson

Vad skönt att höra att du är på benen. Ta det lugnt o var rädd om dig.
KRAM

Postat av: Anonym

Härligt att det börjar gå åt rätt håll med dig, Jane! Ta det nu bara lugnt och försiktigt så du inte åker dit igen.

2007-03-26 @ 11:53:30
Postat av: Marita ~ Tussemaja

Härligt att höra att du är på väg tillbaka Jane! Men lova att ta det lugnt och försiktigt så du inte åker dit igen!

2007-03-26 @ 11:55:02
URL: http://tussemaja.blogg.se/
Postat av: Marie K (majje)

Vad skönt att höra att du är på benen igen! Ta det nu lugnt, så du inte åker dit igen.

2007-03-26 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback