Jisses, nu är det inte långt kvar till mässa :-)

Idag kommer vi (jag, Emy och Ann-Charlotte) ha stängt i butiken för att förbereda packningen inför kvällen.
Det ska fixas växel, packas varor och donas med de sista detaljerna.

Emy och Ann-Charlotte jobbar några timmar om dagen hos mig,
och de är till STOOOOR hjälp. Kul att ha trevligt sällskap också ;-)

Våra små-killar får följa med upp till Göteborg - planerna var att vi skulle åka upp själv,
men vår barnvakt är lika sjuk som jag var innan...
Så det blir ännu en spännande morgon med uppackning imorgonbitti.
Men man har ju rutin ;-) I vart fall borde man ha det... Hehe

Jag kikar på allt jag ska ha med mig upp, och känner mig nöjd med den fräscha blandningen.
Hoppas att ni kommer att hitta något kul hos mig och Malena i montern :-)

Vill passa på att utannonsera en ny vinnare av ett 70 kronorspris - det var ett tag sen sist!!!
Vinnare av en hemlis blev denna gång tjejen som skrivit följande inlägg:

Instämmer med ovan skrivare... mkt trevligt att se dig idag på benen, så tyckte nog även lilla dottern ;-)
Nu är man hemma med massa roliga scrapprylar och mycket tunnare plånbok, och ett underbart fint grönt album så klart ;-)

ta väl hand om dig nu
*stor kram*
Jenny och lilla Filippa
- jenn- på scrappiz


Maila mig din adress på
[email protected] :-)

Kram på er!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Åh,vad spännande det ska bli med mässa,kommer på lördag.LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR.Kör försiktigt.

Postat av: Anzan

Fy tusan vad jag önskar att jag kunde shoppa i din monter på en mässa någon gång Jane...Ha så roligt!! :)

2007-03-30 @ 20:57:04
URL: http://annalennstrom.blogg.se
Postat av: Jenn

åååå vad jag blir glad :-)
har mailat dig nu.

*Stoooor kram*

2007-04-01 @ 08:35:08
URL: http://www.ryttergard.se/tankar
Postat av: Jane

Din vinst ligger på lådan Jenn :-)

2007-04-02 @ 16:12:55
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Jenn

o det kom igår.... *ler*
det är så underbart att öppna överaskingar så att jag blev alldelles som ett barn på julafton. tackar dig så mkt fina Jane...
jag blev jätteglad över att ha sådan tur.

*kram*
jenny

2007-04-04 @ 13:23:22
URL: http://www.ryttergard.se/tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback