Längtar ni som jag till mässan i Göteborg till helgen?

Jag har fått så mycket nytt och härligt, som jag naturligtvis kommer att släpa med mig upp till vår monter till helgen :-)

Det är allt ifrån ljuvliga pennor från American Crafts och Sakura, papper och clearstamps från Sassa Fras Lass till coola rubons, filt- och plast-dekorationer samt thickers från American Crafts...

   

Annat att locka med är de nya Bazzillpapperna (både bling och släta i olika färger). Ett trettiotal olika limsorter för alla "smaker". Förvaringsmöjligheter från Cropper Hopper, över 400 olika mönstrade papper, QuicKutz produkter...
Jag kan fortsätta i all oändlighet ;-)

Bättre att ni rusar bort till oss så fort ni kommer in på mässan - så får ni se med egna ögon :-)

GLÖM INTE - Jag kommer ju ha tävling i repris i Göteborg. Alla som gör ett inköp på plats hos oss får en talong som berättigar deltagande.

Vinnaren blir ägare utav världens härligaste scrapväska på plats redan på söndag!

Katarina76 vann den första väskan i Helsingborg - kanske blir det du denna gången???



Ha en skön kväll alla - hoppas vi ses!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Maria M

ååååh, så mycket nytt och roligt. Jag hoppas verkligen att det kommer att finnas kvar filt- och plastdekorationer från AC även efter mässan. Kommer antagligen inte dit. =( Vill ha!!!

2007-03-28 @ 18:49:35
Postat av: Sandra

Jag längtar massor! Och jag kommer definitivt en sväng (eller flera om jag känner mig själv rätt) förbi dig, minns ju hur det var på förra mässan i Gbg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback