EXTRA-UTMANING - KÄRLEKSBOMBA DIG SJÄLV!

Jag kom på mig själv med att gå och tycka att jag själv var ganska risig...
Ja sådär trött och glåmig, och i stort behov av en ansiktsbehandling och klippning... :-)

Och då slog det mig! Nu ska vi KÄRLEKSBOMBA oss själva!

Gör en LayOut där du lovordar dig själv. Berätta vilken fantastisk kvinna eller man du är - för dig själv och andra! Reglerna är enkla! Det måste finnas med en bild utav dig själv - allt annat bestämmer du själv!

Och du - ju svårare du tycker detta verkar - desto mer BEHÖVER du göra det!!!
Så kom igen, fega inte ur! Du är UNIK och UNDERBAR!

Skicka in bilden på din LayOut till
[email protected]
Och ALLA får vara med!

Jag lottar ut ett hemligt pris värt 150:- bland alla som deltar med en LayOut.
Du har fram till söndag 27/5 kl. 23.59 på dig att skicka in din LayOut (Storlek 400 pixlar)

Fyller på med era LayOuter här efter hand som de kommer in, och jag tänker också skapa efter min utmaning!!!

Kram från Jane


86205-869


Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilken helt UNDERBAR idé!! :D Mera kärlek åt folket. *nickar bestämt*

Postat av: Camilla i Hlm

Då kommer jag att ha fullt upp när jag kommer och scrappar i Löberöd på söndag...

2007-05-22 @ 18:00:20
Postat av: Primia

Oj så kul idé. Många scrappar nog om allt annat utom just sig själva.
//Marie

2007-05-22 @ 18:52:28
Postat av: Jozebelle

Oj jag nog behöver jag det alltid, den ska vi allt försöka hinna med innan söndag, perfekt till BoM.

2007-05-22 @ 19:15:19
URL: http://blogg.scrapquick.se
Postat av: Malena

Fantastisk idé!!!!!

2007-05-22 @ 21:09:54
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: JaneD

Underbar idé! Nog skulle mitt självförtroende behöva en liten kick alltid.

2007-05-23 @ 14:21:16
Postat av: Sannasmamma

Jaa!! Det här behöver jag nu:-)

2007-05-24 @ 10:07:46
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: Sanna

Vicken snygg LO Jane!! :o))

2007-05-24 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback