Inspirationsutmaning från Lindzi

Scrapinspiration finns som ni vet överallt runt omkring oss. Jag märker hur jag ser på grafik

och reklam på ett annat sätt  än förr. Hur jag lägger märke till former och färgkombinationer. Denna gång får ett barnprogram stå för inspirationen. SVT:s AMIGO har färgerna röd, turkos, vit och svart i sin logga och som färgtema i sitt program. Jag utmanar dig dessutom att använda mönsterpapper och inte cardstock som bas till layouten eller till kortet.

Månadens tävling: Scrappa en LO eller ett kort där alla dessa färger finns med: röd, turkos, vit och svart. Använd mönsterpapper som bas (inte cardstock) till ditt alster.

 

Hoppas jag får se många fina bidrag i bloggen!
Lycka till!
/
Lindzi

Här är en LO jag gjort på detta tema:

image865

Maila era bidrag på denna adress:
[email protected] (kontrollera att ni skickar på rätt adress och att bilderna inte är större än 400 pixlar)

Sista dag för inskick är 10 juni och vi laddar upp här i bloggen allteftersom vi får in bidrag.

Pris: Ett paket med brads, band och rubons från Fofaala Bella collection, värde över 150 kr. 

Juryn består Jane och designteamet.


Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Vilken kul utmaning!
Den tror jag att jag ska försöka mig på! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback