Jag blev upp över öronen förälskad

i detta 12" x 12" stora ark med Clearstamps från Fancy Pants när de landade här idag

86205-873

Annat nytt som kommit är nyheterna från Chatterbox, nya dekorationer, verktyg och bokstäver från Making Memories... m.m.

Vet att Malena håller på som bäst att lägga in allt!
Kolla
HÄR vetja ;-)

Och sen får ni inte missa att gå in och kolla bidragen i vår "KÄRLEKSBOMBA DIG SJÄLV"-utmaning, de hittar du i detta blogginlägget:
http://scrapaddicted.blogg.se/2007/may/karleksbomba-dig-sjalv-bidrag.html

Stor kram till er alla, hoppas ni får en skön kväll!

Jane


Kommentarer
Postat av: petraso

wow vilket ark..... så läckert.....

2007-05-26 @ 08:10:28
Postat av: Marie i Löberöd

Ahmäh... Hur ska jag kunna läsa din blogg när jag måste hålla för ögonen varje gång jag hamnar här?!!! *suckar högt*
;-)

Postat av: Fanny

OHMAJGAD vilka stämplar. Gahhhh!

2007-05-27 @ 19:37:50
URL: http://pembadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback